موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 17 |
علوم اجتماعی 1 |
روانشناسی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 17 |
فارسی 2 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 8 |
ب 4 |
الف 3 |
-
1.
نویسنده : Nizigama، Elvis ؛ Jabbari، Ali Akbar ؛ نویسنده مسئول : Fazilatfar، Ali Mohammad ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Summer 2023, Volume 42 - Number 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 147 تا 169 )
کلیدواژه ها:Motivationmotivational factorsMultilingualismComplex Dynamic Systems TheoryChanges in motivation
-
2.
نویسنده : Nizigama، Elvis ؛ Jabbari، Ali Akbar ؛ نویسنده مسئول : Fazilatfar، Ali Mohammad ؛
مجله:International Journal of Research in English Education»June 2023, Volume 8 - Number 2 (17 صفحه - از 30 تا 46 )
کلیدواژه ها:L2 motivation, L2 motivational selfsystem, school grade, simultaneous multiple language learningL2 motivationalself-systemschool gradesimultaneous multiple language learningL2 Motivation
-
3.
نویسنده : Ntakarutimana، Juvénal ؛ Fazilatfar، Ali Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Jabbari، Ali Akbar ؛
مجله:Journal of Foreign Language Teaching and Translation Studies»Winter 2023, Volume 8 - Number 1 (40 صفحه - از 1 تا 40 )
کلیدواژه ها:EFL learnersthird language acquisitionPsychological MultilingualismLinguistic Proximity ModelTemporal Category
-
4.
نویسنده : Samane Saddat، HosseiniZade ؛ Jabbari، Ali Akbar ؛ Rezai، Mohammad Javad ؛ نویسنده مسئول : Fazilatfar، Ali Mohammad ؛
مجله:Applied Language Studies»Autumn 2022, Volume 14 - Issue 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 131 تا 152 )
کلیدواژه ها:Implicit theoriesoral corrective feedbackLearners’ beliefscorrective feedback preferenceslanguage mindset
-
5.
نویسنده : Nazari، Abdolmajid ؛ Fazilat Far، Ali Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Jabbari، Ali Akbar ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Spring 2021, Volume 8 - Number 2 رتبه الف/ISC (28 صفحه - از 171 تا 198 )
کلیدواژه ها:third language acquisitionCross-Linguistic InterfaceDynamic System of MultilingualismSyntactic Transfer
-
6.
نویسنده : Banitalebi، Zahra ؛ Jabbari، Ali Akbar ؛ نویسنده مسئول : Razmi، Mohammad Hasan ؛
مجله:Iranian Journal of Learning and Memory»Spring 2020, Volume 3 - Number 9 رتبه ب (وزارت علوم (10 صفحه - از 19 تا 28 )
کلیدواژه ها:fluencyPause FrequencyPause DurationGender effect
-
7.
نویسنده : Razmi، Mohammad Hasan ؛ Zare، Saeed ؛ نویسنده مسئول : Jabbari، Ali Akbar ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Spring 2021, Volume 40 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (41 صفحه - از 119 تا 159 )
کلیدواژه ها:perfectionismSelf-efficacyMetacognitive strategiesecond Language Listening ComprehensionPath Analysis Approach
-
8.
نویسنده : Mohammadi، Mohammad Omid ؛ jabbari، Ali Akbar ؛ Fazilatfar، Alimohammad ؛
مجله:Applied Research on English Language»November 2018، Volume 7 - Number 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 457 تا 486 )
کلیدواژه ها:ComputerAsynchronous online discussion forumFeedback provisionmediated Communication (CMC)Technology and Writing
-
9.
نویسنده : Torabi، Fahimeh Sadat ؛ jabbari، Ali Akbar ؛
مجله:Applied Linguistics and Applied Literature»Summer & Autumn 2018, Volume 6- Number 2 (19 صفحه - از 29 تا 47 )
کلیدواژه ها:syllable structureL3 OrthographyCumulative Enhancement ModelL2 Status Factor HypothesisL1 Status Factor Hypothesis
-
10.
نویسنده : jabbari، Ali Akbar ؛ Mohammadi، Mohammad Omid ؛ Fazilatfar، Ali Mohammad ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»September 2017, Volume 20 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (45 صفحه - از 35 تا 79 )
کلیدواژه ها:Asynchronous online discussion forumEFL teaching writingL2 writing in IranFeedback provision