موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 5 |
میان رشته ای 1 |
فلسفه و کلام 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 5 |
الف 1 |
-
1.
نویسنده مسئول : Hassaskhah، Jaleh ؛ نویسنده : Abdollahi، Alireza ؛
مجله:Applied Research on English Language»January 2021، Volume 10 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 105 تا 128 )
کلیدواژه ها:Hidden CurriculumContent analysiscultural contentCovertELT coursebookCovert/Hidden curriculum
-
2.
نویسنده : Toni، Arman ؛ Hassaskhah، Jaleh ؛ Birjandi، Parviz ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Fall & Winter 2017 - Number 21 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (42 صفحه - از 184 تا 225 )
کلیدواژه ها:Meta analysisAccuracyfluencyEFL undergraduatesspeaking
-
3.
نویسنده مسئول : Hassaskhah، Jaleh ؛
مجله:English for Academic Purposes»Spring 2016, Volume 5 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 114 تا 132 )
کلیدواژه ها:e-learningSWOT analysise-TEFL
-
4.
نویسنده : Hassaskhah، Jaleh ؛ Jahedi، Fatemeh ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Winter 2015, Volume 6 - Number 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 45 تا 66 )
کلیدواژه ها:Academic Achievementsocial comparisonSocial Comparison OrientationSocial Comparison TendenciesIranIranianEnglish Major StudentsGPA
-
5.
نویسنده : Hassaskhah، Jaleh ؛ Khanzadeh، Abbas Ali ؛ Mohamad Zade، Saeede ؛
مجله:Issues in Language Teaching»December 2012, Volume 1 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 251 تا 272 )
کلیدواژه ها:Academic Successcognitive engagementaffective engagementEngagementCognitiveGPAAffective
-
6.
نویسنده : Hassaskhah، Jaleh ؛ Chavoshi، Seyedeh Marziyeh ؛
مجله:Teaching English Language»Summer and Autumn 2010, Volume 4 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 19 تا 48 )
کلیدواژه ها:interactional modificationsComputer-mediated communicationquestion forms development
-
7.
نویسنده : Hassaskhah، Jaleh ؛
مجله:شناخت»پاییز و زمستان 1383 - شماره 43 و 44 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 29 تا 44 )
کلیدواژه ها:Cooperationachievementreasoning aptitudelanguage teachinglanguage learningCooperative LearningRashtUniversity