زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 7 |
-
1.
نویسنده : رعنایی کردشولی، حبیب الله ؛ اله یاری بوزنجانی، احمد ؛
مجله:اخلاق زیستی»زمستان 1394 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت (20 صفحه - از 127 تا 146 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریاناخلاق زیست محیطیتبلیغات توصیه اینیات رفتاری مشتریانتمایل به پرداخت بهای بیشترمشتریمشتریانمحیطمحیط زیست
-
2.
نویسنده : مصلح، عبدالمجید ؛ اله یاری بوزنجانی، احمد ؛ جعفرپور، یونس ؛
مجله:پژوهش های مدیریت انتظامی»تابستان 1394، سال دهم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 291 تا 310 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتکیفیت خدمات درونیمسئولیت پذیری کارکنان
-
3.
نویسنده : مصلح، عبدالمجید ؛ اله یاری بوزنجانی، احمد ؛
مجله:پژوهش نامه اخلاق»تابستان 1394 - شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 57 تا 74 )
کلیدواژه ها:اخلاق در بازاریابیمدیریت اخلاقی بازارارزش های اسلامی در بازاریابیتجارت اخلاق محوربازاراسلامبازاریابیتولیدمکارم شیرازیفعالیتهای بازاریابیارزشهای اخلاقیقیمتتبلیغ
-
4.
نویسنده مسئول : مصلح، عبدالمجید ؛ نویسنده : اله یاری بوزنجانی، احمد ؛
مجله:مدیریت نوآوری»تابستان 1393 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 49 تا 72 )
کلیدواژه ها:بازاریابی درونیهوش سازمانیمحصولات نوآورانهارتباطات درونیتوسعة کارکناننظام پاداشدهی
-
5.
نویسنده : مصلح، عبدالمجید ؛ اله یاری بوزنجانی، احمد ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»بهار 1393 - شماره 73 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 63 تا 94 )
کلیدواژه ها:هوش سازمانیشرکت های دانش بنیاننوآوری فناورانهنوآوری در محصولات
-
6.
نویسنده : مصلح، عبدالمجید ؛ بحرینی زاده، منیجه ؛ اله یاری بوزنجانی، احمد ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع انسانی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 31 تا 52 )
کلیدواژه ها:توسعهی منابع انسانیبازاریابی درونیهوش سازمانیارتباطات درونینظام پاداشدهیکارکنانبازارتوسعهی کارکنان
-
7.
نویسنده : رعنایی کردشولی، حبیب اله ؛ اله یاری بوزنجانی، احمد ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»پاییز 1392، سال هشتم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 44 تا 54 )
کلیدواژه ها:محيط زيستمصرف كننده سبزخريد سبزمسئوليت پذيري زيست محيطيتصميم خريد مصرف كننده