موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 44 |
اقتصاد 5 |
علوم تربیتی 2 |
حوزه سلامت 1 |
علوم اجتماعی 1 |
تربیت بدنی 1 |
روانشناسی 1 |
میان رشته ای 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 57 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 19 |
ب 13 |
الف 6 |
د 2 |
ج 1 |
علمی-ترویجی 1 |
-
41.
نویسنده : شاهین، آرش ؛ صالح زاده، رضا ؛ قندهاری، مهسا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1391، دوره شانزدهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 73 تا 92 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریخوشه بندیالگوی کانوتوصیه خدماتAHP
-
42.
نویسنده : ابزری، مهدی ؛ شاهین، آرش ؛ محمدشفیعی، مجید ؛
مجله:مدیریت تولید و عملیات»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 19 تا 36 )
کلیدواژه ها:کارکنانمدلسازمانوضعیت موجود و وضعیت مطلوبارزیابیمدیرانامتیازمعیار
-
43.
طبقه بندی نیازهای مشتریان و تجزیه و تحلیل رفتار آنها با استفاده از الگوی تلفیقی کانو و قوانین انجمنی
نویسنده : شاهین، آرش ؛ صالح زاده، رضا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1390 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریداده کاویمدل کانوقوانین انجمنیمشتریمشتریان
-
44.
نویسنده : شاهین، آرش ؛ ربانی مهر، مائده ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1390 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 131 تا 148 )
کلیدواژه ها:مدیرکارکنانQFDتوانمندسازهاEFQMاولویت بندیمدیریتسازمان
-
45.
نویسنده : شاهین، آرش ؛ جنتیان، نسیبه ؛
مجله:مدیریت تولید و عملیات»بهار و تابستان 1390 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 83 تا 106 )
کلیدواژه ها:شکافکيفيت خدماتطراحي اثرزداطراحي آزمايشهاي تاگوچيروش سروکوالطراحیمشتریتاگوچیآزمایش
-
46.
نویسنده : رحیمی، حمید ؛ سیادت، علی ؛ هویدا، رضا ؛ شاهین، آرش ؛ بختیار نصر آبادی، حسن علی ؛
مجله:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»زمستان 1389 - شماره 58 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 19 تا 40 )
کلیدواژه ها:دانشگاهسلامت سازمانیعارضه های سازمانیمدل شش جعبهکیفیت محیط کاراعضای هیئت علمیارتباطاتکارکناندیدگاه اعضای هیئت علمی
-
47.
نویسنده : شاهین، آرش ؛ ابوالحسنی، زهرا ؛
مجله:دانش و توسعه»تابستان 1389 - شماره 31 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 78 تا 99 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیبازار داخلیشکافهای داخلی کیفیت خدماتابزار اینت سرو کوالمشتری داخلی
-
48.
نویسنده : شاهین، آرش ؛ ابوالحسنی، زهرا ؛
مجله:اقتصاد پولی، مالی»تابستان 1389 ، سال هجدهم - شماره 31 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 78 تا 99 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیبازار داخلیمشتری داخلیشکاف های داخلـی کیفیـت خـدماتابـزار اینـت سـروکوالکارکنانمشتریکیفیت خدماتمشتریانکیفیـت خـدماتService
-
49.
نویسنده : شائمی، علی ؛ شاهین، آرش ؛ یزدان شناس، مهدی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع انسانی»زمستان 1387 - شماره 1 ISC (45 صفحه - از 177 تا 221 )
کلیدواژه ها:ارزیابی عملکردمدیریت منابع انسانیکارآفرینی سازمانیپاداشحقوق و دستمزدکارآفرینیسیستمسیستم پاداشسیستم ارزیابی عملکردحقوق
-
50.
نویسنده : حق شناس، اصغر ؛ جمشیدیان، مهدی ؛ شائمی، علی ؛ شاهین، آرش ؛ یزدان شناس، مهدی ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»زمستان 1386 - شماره 8 ISC (43 صفحه - از 31 تا 73 )
کلیدواژه ها:بخش دولتیکارآفرینیکارآفرینی سازمانیکارآفرینی دولتی