کلیدواژه ارزش ویژه مشتری / (16 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : شیرافکن لمسو، حبیب ؛ حدادیان، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : قائد، ابراهیم ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1401، سال هفدهم - شماره 57 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 83 تا 99 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندارزش ویژه مشتریفعالیت بازاریابی رسانه اجتماعیارزش ویژه ارتباطیارزش ویژه عینی
-
2.
نویسنده مسئول : پدیدار، شهراد ؛ نویسنده : حقیقی، محمد ؛ حسنقلی یاسوری، طهمورث ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1401، دوره بیست و ششم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 227 تا 244 )
کلیدواژه ها:آینده پژوهیبازاریابی پایدارارزش ویژه مشتریصنعت شویندهمشتریکدگذاریراهبردهاعواملمحصولات
-
3.
نویسنده : نوشادی جلال، مهزاد ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (14 صفحه - از 2124 تا 2137 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه مشتری تجربه برند ارزش ویژه نگرش برندهای لوكس فعالیت بازاریابی رسانه اجتماعی
-
4.
نویسنده : فیروزیان، فرشته ؛ دهقانپوری، حوریه ؛ نویسنده مسئول : بحرالعلوم، حسن ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»تابستان 1399- شماره 2 (26 صفحه - از 149 تا 174 )
کلیدواژه ها:شبکه های اجتماعیقصد خرید مجددارزش ویژه مشتریبازاریابی
-
5.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ نویسنده مسئول : نايلی، مریم ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 33 تا 57 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه مشتریبرندهای لوکستجربه برندارزش ویژه نگرشفعالیت بازاریابی رسانه اجتماعی
-
6.
نویسنده : محمدی، بهنام ؛ طالبیان، مسعود ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1398 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 171 تا 205 )
کلیدواژه ها:حقوقارزش ویژة مشترینظریة بازیحق نوآوریچرخة عمر مشتریقیمتگوشیهای هوشمند| ,
-
7.
نویسنده : شیخ اسماعیلی، سامان ؛ حزباوی، سنا ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز 1398، دوره هفدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 359 تا 375 )
کلیدواژه ها:بازاریابی پایدارارزش ویژه مشتریقضاوتهای اخلاقی و اجتماعیفلسفه کنفسیوسی
-
8.
نویسنده : محمدحسینی، نسرین ؛ دلخواه، جلیل ؛ نویسنده مسئول : منصوری مؤید، فرشته ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1398، سال یازدهم - شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 13 تا 34 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتنوآوریفرهنگ پذیریوفاداری مشتریانارزش ویژه مشتری
-
9.
نویسنده مسئول : آرمان، مانی ؛ نویسنده : جاویدفر، محبت ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1395 - شماره 27 (ویژه نامه) (11 صفحه - از 191 تا 201 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندارزش ویژه مشتریارزش ویژه رابطهبازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژه
-
10.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ داودیان، امیر حسین ؛ نظری، محسن ؛ معماریانی، عزیز الله ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره هشتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 47 تا 72 )
کلیدواژه ها:راهبرد بازاریابیارزش ویژة مشتریمحرکهای ارزش ویژة مشترینظریة برخاسته از دادههمشتریبانکبازاریابیمشتریانمشـتریارزش
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (5 مقاله)
- ب (5 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
- A+ (1 مقاله)