کلیدواژه بازاریابی خیرخواهانه / (19 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : علینقیان جوزدانی، نسرین ؛ نویسنده : یزدان، علی ؛
مجله:پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»بهار و تابستان 1403، دوره دوم - شماره 1 (18 صفحه - از 141 تا 158 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مشتریانبازاریابی خیرخواهانهوفاداری نسبت به برندبرند اصالت اصفهانقصد خرید مشتری
-
2.
نویسنده : وظیفه دوست، حسین ؛ جلالیان، سعید ؛ نویسنده مسئول : موجودی، امین ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 115 تا 135 )
کلیدواژه ها:بازاریابی خیرخواهانهکرونابازاریابی بشردوستانهانگیزه های مذهبیانگیزه های بشردوستانهقصد خریدرفتارنگرشمحصولخیرخواهانهپژوهشانسانقصد مشارکت
-
3.
نویسنده مسئول : حاجی بکلو، آیدین ؛ نویسنده : حسینی، سیدعماد ؛ سیار نژاد، جمشید ؛
مجله:مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش»بهار 1402 - شماره 20 رتبه B (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 98 تا 109 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیشرایط بازارنوع دوستیبازاریابی خیرخواهانه
-
4.
نویسنده : زندی نسب، مصطفی ؛ نویسنده مسئول : كيماسي، مسعود ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1401، دوره بیست و ششم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 145 تا 171 )
کلیدواژه ها:تحلیل شبکهبازاریابی خیرخواهانهتحلیل کتاب سنجیتحلیلاستنادیسازمانJournalمقاله
-
5.
نویسنده : کریمی، حسین ؛ بخشم، میلاد ؛ یاراحمدی، محسن ؛ نویسنده مسئول : الماسی فرد، محمدرسول ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1400 - شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 177 تا 190 )
کلیدواژه ها:ایرانبازاریابیعوامل موفقیتمسئولیت اجتماعی شرکتهابازاریابی خیرخواهانهمشتریانپژوهش
-
6.
نویسنده مسئول : حسن زاده، وحید ؛ نویسنده : همتی، علیرضا ؛ سیاحیان دهکردی، وحید ؛ شاطری، عارف ؛
مجله:پژوهش و مطالعات اسلامی»مهر 1400، سال سوم - شماره 27 (17 صفحه - از 56 تا 72 )
کلیدواژه ها:ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺧﯿﺮﺧﻮاﻫﺎﻧﻪﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﭼﺮﯾﮑﯽ
-
7.
نویسنده مسئول : شفیعی، حسین ؛ نویسنده : رضایی، مرتضی ؛
مجله:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»پاییز 1400 - شماره 10 (15 صفحه - از 142 تا 156 )
کلیدواژه ها:وفاداریقصد خریدبازاریابی خیرخواهانهلذت اخلاقیهویت مصرف کننده با شرکتمدیراناثربخشی مدیریت مالیمدرسهبودجهبندیارزیابینظارتتوانمندسازی مدیران
-
8.
نویسنده مسئول : حیدری، مریم ؛
مجله:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»پاییز 1400 - شماره 11 (18 صفحه - از 183 تا 200 )
کلیدواژه ها:وفاداریقصد خریدبازاریابی خیرخواهانهلذت اخلاقیهویت مصرف کننده با شرکتمصرفکنندههویتمشتریجذابیت
-
9.
نویسنده : قائدی، علی ؛ قاسمیان مقدم، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : ایزدی، بهزاد ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1400 - شماره 67 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 68 تا 88 )
کلیدواژه ها:تبلیغلذتانگیختگیبازاریابی خیرخواهانهبازاریابی عصبی
-
10.
نویسنده : چراغ سحر، رسول ؛ موسوی، نجم الدین ؛ میرگوشه، سید نجم الدین ؛ نویسنده مسئول : پیرزاد، علی ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1400- شماره 106 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 127 تا 145 )
کلیدواژه ها:آمیختههای بازاریابی خدماتفروش نام تجاریفرایند تحلیل بکهای فازی (FANP)بازاریابی خیرخواهانه
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (10 مقاله)
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- B (1 مقاله)