کلیدواژه بازاریابی مستقیم / (9 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : ایزدی شهنانی، فریده ؛ نویسنده مسئول : کشکر، سارا ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1401 - شماره 11 (34 صفحه - از 4 تا 37 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکبازاریابی مستقیمسازمانهای ورزشیE-CommercesportNetwork marketingDirect Marketingبازاریابی شبکهای
-
2.
نویسنده : درویشی، محسن ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 4 (13 صفحه - از 494 تا 506 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتبازاریابی مستقیمروابط عمومیترفیع فروشارتباطات بازاریابی یکپارچهعملکرد برندرضایت مشتریبازاریابیعملکردمشتریارتباطات بازاریابی یکپارچهاطلاعاترضایت مشتری
-
3.
نویسنده : زکیپور، مهدی ؛ افشار کاظمی، محمدعلی ؛ نویسنده مسئول : نعمتی زاده، سینا ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1397 - شماره 35 رتبه A (دانشگاه آزاد (10 صفحه - از 39 تا 48 )
کلیدواژه ها:بازاریابی مستقیمپاسخ مشتریطراحی الگوریتمبهینهسازی پیشبینی
-
4.
نویسنده : جندقی، غلامرضا ؛ سیف، یاسر ؛ شجاعی، یاسر ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1397، دوره دهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 855 تا 870 )
کلیدواژه ها:بخشبندی بازاربازاریابی مستقیمخوشهبندی فازیخدمات تلفن همراهمعیارهای کاراییاطلاعاتمشتریانبازارسرویس
-
5.
نویسنده : حق شناس کاشانی، فریده ؛ مظلوم زاده مرقی، سمیه ؛
مجله:تحقیقات مدیریت آموزشی»زمستان 1397 - شماره 38 رتبه B (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 107 تا 126 )
کلیدواژه ها:بازاریابی مستقیمبازاریابی ویروسیبازاریابی حسیاحیا برند
-
6.
نویسنده : تباوار، علی اصغر ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»زمستان 1397 - شماره 42 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 86 تا 102 )
کلیدواژه ها:بازاریابی مستقیمپیشبرد فروشارتباطات یکپارچه بازاریابیگردشگری ساحلی چابهاربهبود تجربه مشتریگردشگریبازاریابیبازار
-
7.
نویسنده : حسینی، میرزا حسن ؛ دهبان، بهنام ؛ متولی، مریم ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1392 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 14 تا 27 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتترفیعفروش حضوریبازاریابی مستقیمپیشبرد فروشافزایش فروشمحصولاتبازاربازاریابیاطلاعات
-
8.
نویسنده : پارسا منش، علی ؛
مجله:تازه های جهان بیمه»فروردین و اردیبهشت 1389 - شماره 142 و 143 (17 صفحه - از 23 تا 39 )
کلیدواژه ها:بیمهبازاریابیبازاریابی مستقیمتایوانکارآییشرکتهای بیمهبانک
-
9.
نویسنده : فروغی، امیر ؛ زارع مدوئیه، حسین ؛
مجله:پژوهشگر»پاییز 1388 - شماره 15 (15 صفحه - از 34 تا 48 )
کلیدواژه ها:آمیخته ترفیعی و تشویقیفروش شخصیتصویر موسسهبازاریابی مستقیمواحدهای کوچک دانشگاهیجذبجذب هیاتعلمیاساتیدبازاریابیدانشگاهپیشبرد فروش
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- A (1 مقاله)
- B (1 مقاله)