کلیدواژه بانک سپه / (38 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : نصیری، بیژن ؛ جابرانصاری، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : زارع، حمید ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار 1403، دوره بیست و دوم - شماره 1 ISC (17 صفحه - از 88 تا 104 )
کلیدواژه ها:مدیریت منابع انسانیبانک سپهرفاه کارکنانمدیریت منابع انسانی رفاهمحور
-
2.
نویسنده مسئول : محسنی مهر، کیومرث ؛ نویسنده : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1402 - شماره 59 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (26 صفحه - از 87 تا 112 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندآگاهی برندبانک سپهکیفیت ادارک شده
-
3.
نویسنده : نصیری مستان آباد، مصطفی ؛ نوروزی، حسین ؛
مجله:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»بهار 1402 - شماره 13 (14 صفحه - از 37 تا 50 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریبازاریابی رابطه مندکیفیت رابطهبانک سپهنگهداری مشتریان
-
4.
نویسنده : موسوی، سید سجاد ؛ کریمی کسبی، رضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1402 - شماره 43 (25 صفحه - از 521 تا 545 )
کلیدواژه ها:دیجیتالآمادگی سازمانینوآوری مالیبانک سپهدیجیتالیکارکناناطلاعاتسازمانی
-
5.
نویسنده : قاسم زاده، عباس ؛ عزیزی، غلامرضا ؛ ولایی ملکی، مریم ؛
مجله:پژوهشنامه علم مدیریت در صنعت»بهار 1402 - شماره 3 (8 صفحه - از 30 تا 37 )
کلیدواژه ها:بانکداری اینترنتیبانک سپهنقش مدیران
-
6.
نویسنده : کوهزادی، فولاد ؛ اقبالیار، ادیب ؛ محمدی، رویا ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»مهر و آبان 1401، دوره سوم - شماره 4 (14 صفحه - از 122 تا 135 )
کلیدواژه ها:تصمیم گیریچابکیبانک سپهمدیریکارآفرینانمدیرانتصمیمگیری کارآفرینانهاطلاعات
-
7.
نویسنده : عزیزی سورشجانی، شهرام ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1401 - شماره 86 (18 صفحه - از 860 تا 877 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشتریانرضایتمندی مشتریانبانک سپهرفتار اخلاقی کارکنان
-
8.
نویسنده : محمدی اصل، عقیل ؛ ناصری، یاشار ؛ نویسنده مسئول : حسینی، محبوب ؛
مجله:مطالعات رهبری فرهنگی»بهار 1401 - شماره 10 (12 صفحه - از 69 تا 80 )
کلیدواژه ها:وفاداریوفاداری مشتریانرسانههای اجتماعیبانک سپه
-
9.
نویسنده : رخشانی، جاوید ؛ حاجی زاده، پیمان ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (11 صفحه - از 719 تا 729 )
کلیدواژه ها: رضایت مشتری بانک سپهخدمات الكترونیک کیفیت ارایه خدمات
-
10.
نویسنده : محسنی بیک زاده، امیرحسین ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 75 (جلد دوم) (20 صفحه - از 118 تا 137 )
کلیدواژه ها:فازیبرون سپاریبانک سپه
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- ب (5 مقاله)
- A (2 مقاله)
- B (1 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)