کلیدواژه بخشبندی مشتری / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : آخوندزاده نوقابی، الهام ؛ البدوی، امیر ؛ سپهری، محمد مهدی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره هفتم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 515 تا 542 )
کلیدواژه ها:داده کاویخوشه بندیبخش بندی مشتریتغییرات ساختاری بخش هاقوانین باهم آییمشتریمشتریانبخشبندی مشتریانمشـتریانقوانین
-
2.
نویسنده : صفری کهره، محمد ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ آذر، عادل ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1393، دوره هجدهم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 87 تا 110 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)ارزش بلندمدت مشتری (CLV)بازاریابی ارتباطی (RM)مدیریت سودآوری مشتریانبخشبندی مشتریمشتریمشتریانCLVارزش بلندمدت مشتریانبانکمشـتری
-
3.
نویسنده : خان بابایی، محمد ؛ زین العابدینی، سیده فاطمه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1392 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 175 تا 188 )
کلیدواژه ها:دادهکاویمطابقهبخشبندی مشتریرفتار مشتریبانکداری الکترونيکیانطباقکناييحالت نماييسهيمفعولزبانفاعلفعلپسوندرفتار