کلیدواژه خرید / (41 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : محمودی، احمد ؛ جمشیدی، علی ؛ نویسنده مسئول : علیزاده، ولی ؛
مجله:علوم ورزش»زمستان 1398- شماره 36 رتبه B (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 61 تا 80 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهخریداعتبارسنجیمحصولات ورزشیسبک تصمیمگیری مصرفکننده
-
12.
نویسنده : فیروزی، حسین ؛ معمارنژاد، محمد ؛
مجله:جهان نوین»پاییز 1398 - شماره 7 (14 صفحه - از 48 تا 61 )
کلیدواژه ها:خریدتامینهماهنگ کنندهمهندسی داخلی سازیداخلی سازی
-
13.
نویسنده : رضایی، حسن ؛ عطارزاده کرمانی، شادی ؛
مجله:مطالعات طراحی شهری و پژوهشهای شهری»پاییز 1398، سال دوم - شماره 3(جلد اول) (14 صفحه - از 57 تا 70 )
کلیدواژه ها:تعاملات اجتماعیخریدفضاهای شهریمجتمع تجارتی
-
14.
نویسنده مسئول : چراغ بیرجندی، کاظم ؛ نویسنده : میرمرادزهی، افسانه ؛
مجله:علوم ورزش»بهار 1398-شماره 33 رتبه B (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 27 تا 41 )
کلیدواژه ها:خریدارزش درک شدهمرچندایزینگ مشتریان ورزشی
-
15.
نویسنده : راسخ، بهانه ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1397، دوره جدید - شماره 13 (14 صفحه - از 49 تا 62 )
کلیدواژه ها:خریداحساس پشیمانیکالاهای غیر اساسی
-
16.
نویسنده : محمدی، محسن ؛
مجله:پژوهش نامه علوم انسانی اسلامی»پاییز و زمستان 1396 - شماره 8 رتبه علمی-ترویجی (حوزه علمیه (30 صفحه - از 97 تا 126 )
کلیدواژه ها:توسعهمدرنیتهگردشگریخریدچالشهای فرهنگی معاصر
-
17.
نویسنده : میرزایی، علی اکبر ؛ قلعه نویی، محمدکریم ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1396، سال دوازدهم - شماره 36 رتبه C (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 121 تا 134 )
کلیدواژه ها:ادراکقیمتگذاریمصرفکنندهخریدمحصولات سامسونگ
-
18.
نویسنده : محتشم زاده، غلامرضا ؛ امیدی، فریدون ؛
مجله:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»شهریور 1396 - شماره 5 (20 صفحه - از 19 تا 38 )
کلیدواژه ها:مصرف کنندهعواملتصمیم گیریخرید
-
19.
نویسنده : حسننژاد، محمد ؛ فدائینژاد، محمداسماعیل ؛
مجله:چشم انداز مدیریت مالی»تابستان 1396 - شماره 18 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 67 تا 83 )
کلیدواژه ها:ادغامخریدهم افزاییمتنوع سازیواگذاری و ارزش گذاریانگیزهخریداربازار سرمایه ایرانپرسشنامهشناسایی
-
20.
نویسنده : ابراهیمی، عبدالحسین ؛ شکاری، عاطفه ؛ شتاب بوشهری، ناهید ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1395 - شماره 40 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 131 تا 146 )
کلیدواژه ها:خریداعتماد مشتریانتبلیغات دهانبهدهانمشتریمشتریانقصد خریداعتماداعتماد مشتریقصد خرید مشتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (12 مقاله)
- ب (5 مقاله)
- علمی-ترویجی (4 مقاله)
- B (2 مقاله)
- C (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)