کلیدواژه عناصر آمیخته بازاریابی / (7 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : شعبان بلقیس آباد، کیوان ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»تابستان 1401 - شماره 12 (11 صفحه - از 136 تا 146 )
کلیدواژه ها:قیمتمکانمحصولعناصر آمیخته بازاریابیترفیعاتمحصولات آرایشی و بهداشتیاطلاعاتآمیخته بازارآمیخته بازاریابیمحصولاتاولویتبندیعوامل موثر
-
2.
نویسنده : دمیری، ابوذر ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1400، دوره هفتم - شماره 3 (15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعی سازمانتصویر سازمانعناصر آمیخته بازاریابی
-
3.
نویسنده : مهرانی، هرمز ؛
مجله:مدیریت شهری و روستایی»بهار 1396 - شماره 46 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 284 تا 307 )
کلیدواژه ها:توزیعقیمتتبلیغاتشهرستان گرگانارزش ویژه برندتداعی برندکیفیت درک شدهعناصر آمیخته بازاریابیشرکت صباح
-
4.
نویسنده : هفتادی یام، زهرا ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (18 صفحه - از 416 تا 433 )
کلیدواژه ها:کتابخانه های عمومی شهر تبريز جذب کاربران مدل 4p عناصر آميخته بازاريابی
-
5.
نویسنده : کرجی، میترا ؛ جعفری، مریم ؛ رشیدی تبار، شب بو ؛
مجله:کتابداری و اطلاع رسانی»بهار 1394 - شماره 69 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 91 تا 114 )
کلیدواژه ها:کتابخانه عمومیعناصر آمیخته بازاریابیاعضای کتابخانه هاسنندج(شهر)
-
6.
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ نوری پور، امیرحسین ؛ شریعتی، فاطمه ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1393 - شماره 1 ISC (30 صفحه - از 127 تا 156 )
کلیدواژه ها:قصد خریدبرند ملیعوامل مربوط به برندعناصر آمیخته بازاریابی
-
7.
نویسنده : قاضیزاده، دکتر مصطفی ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»زمستان 1382- شماره 2 ISC (14 صفحه - از 51 تا 64 )
کلیدواژه ها:صادراتآسیای میانهابعاد محیطیعناصر آمیخته بازاریابیمحیط بازار هدفمحیط داخلی شرکتمحیط ملی