بهار 1393 - شماره 1
-
نویسنده : خدادادحسینی، سید حمید ؛ گلابی، امیر محمد ؛ یدالهی، جهانگیر ؛
(32 صفحه - از 13 تا 44 )
کلیدواژه ها:بنگاه های کوچک و متوسطبازاریابی کارآفرینانهبرندسازیمدل برندسازی کارآفرینانه
-
نویسنده : رفیعی طباطبائی، وحیده ؛ نجمی، منوچهر ؛
(30 صفحه - از 45 تا 74 )
کلیدواژه ها:سنجشارزش ویژه برندتداعی برندوجهه برند
-
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ کهیاری حقیقت، امین ؛ عطوفی، امین ؛
(26 صفحه - از 75 تا 100 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهاعتماد به برندریسک ادراک شدهاثرات کشور مبداآشنایی با برند
-
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ نوری، ابوالفضل ؛ ابراهیم زاده پزشکی، رضا ؛
(26 صفحه - از 101 تا 126 )
کلیدواژه ها:مدل کانوبرندگسترش عملکرد کیفیتپار توروانشناسی مصرف کننده از برند
-
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ نوری پور، امیرحسین ؛ شریعتی، فاطمه ؛
(30 صفحه - از 127 تا 156 )
کلیدواژه ها:قصد خریدبرند ملیعوامل مربوط به برندعناصر آمیخته بازاریابی
-
نویسنده : مکیان، سمیه سادات ؛
(36 صفحه - از 157 تا 192 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهبرندپیچیدگی شناختیروان شناسی سازه های شخصیتئوری جرج کلی
-
نویسنده : حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛ مسیبی، علیرضا ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ علوی، سید مسلم ؛
(25 صفحه - از 193 تا 217 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیقصد خریدتولید سبزبسته بندی سبزنگرش به بسته بندی سبز