کلیدواژه فریب ادراکشده / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : نظری، محسن ؛ نویسنده : خانبلوکی، رومینا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1401 - شماره 47 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 29 تا 50 )
کلیدواژه ها:وفاداریقصد خریدفریب ادراکشدهتخفیفات قیمتیتخفیفقیمتادراکسناریو
-
2.
نویسنده : بختیاری بستاکی، ثریا ؛ حمیدی زاده، علی ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ نویسنده مسئول : غفاری آشتیانی، پیمان ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1401 - شماره 39 رتبه الف (وزارت علوم (30 صفحه - از 227 تا 256 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتشبکههای اجتماعیرویکرد دادهبنیادفریب ادراکشده
-
3.
نویسنده مسئول : نظری، محسن ؛ نویسنده : شجاع، علی ؛ فتحی، هانیه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 109 تا 128 )
کلیدواژه ها:بیانصافی قیمتی ادراکشدهخیانت ادراکشدهفریب ادراکشدهنظام قیمتگذاری پویاتنفر از برندقیمتادراکقیمتگذاری پویاتنفر