کلیدواژه مدل سنجش رضایت مشتری کانو / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجله:بازیابی دانش و نظامهای معنایی»تابستان 1398 - شماره 19 ISC (26 صفحه - از 63 تا 88 )
کلیدواژه ها:وب سایتکتابخانه عمومیمدل سنجش رضایت مشتری کانووب سایت کتابخانههای عمومی
-
2.
نویسنده : باقری، معصومه ؛ شریف، عاطفه ؛ تجعفری، معصومه ؛
مجله:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»بهار و تابستان 1396، سال هفتم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 192 تا 217 )
کلیدواژه ها:کتابخانه دانشگاهیدانشگاه فردوسی مشهدخدمات عمومی کتابخانهمدل سنجش رضایت مشتری کانو