کلیدواژه وفاداری کاربران / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : فاطمیان، مریم ؛ فرهادپور، محمدرضا ؛
مجله:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»زمستان 1397 - شماره 95 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 523 تا 544 )
کلیدواژه ها:کتابخانههای عمومیکیفیت خدماتوفاداری کاربرانرضایتمندی کاربرانارزش ادراک شده خدمات
-
2.
نویسنده : جعفری نیا، عطیه ؛ عظیمی خبازان، فرنوش ؛ اباذری، محمدرضا ؛
مجله:بازیابی دانش و نظامهای معنایی»زمستان 1396 - شماره 13 ISC (19 صفحه - از 141 تا 159 )
کلیدواژه ها:مدیریت کیفیت جامعوفاداری کاربرانکتابخانه موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران)دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
-
3.
نویسنده : مظلوم، جلال ؛ سلطانی، مرتضی ؛ سلطانی نژاد، نیما ؛
مجله:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»بهار 1396 - شماره 88 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 111 تا 123 )
کلیدواژه ها:رضایتکتابخانههای عمومیرشتارزش ادراکشدهوفاداری کاربرانخدمات ارائهشده
-
4.
نویسنده : امینی، مریم ؛ پشوتنی زاده، میترا ؛
مجله:کتابداری و اطلاع رسانی»زمستان 1395 - شماره 76 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 57 تا 84 )
کلیدواژه ها:کتابخانههای دانشگاهیدانشگاه تهراندانشکده ادبیات و علوم انسانیوفاداری کاربرانخدمات کتابخانههای دانشگاهی
-
5.
نویسنده : غفاری، سعید ؛
مجله:مدیریت اطلاعات و دانش شناسی»پاییز 1394، سال دوم - شماره 3 (20 صفحه - از 53 تا 72 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریوفاداری کاربرانکتابخانههای سازمان فرهنگی هنری شهرداری قمنهادکتابخانههای عمومی