کلیدواژه کیفیت خدمات الکترونیکی / (28 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : فروتنی، سامان ؛ ای احد، نورمینشاه ؛ عبدالرحمان، عزیزا ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»دی 1401 - شماره 26 ISC (19 صفحه - از 2125 تا 2143 )
کلیدواژه ها:وفادارﭘﻮﺭﺗﺎﻝ ﺳﻼﻣﺖ ﺗﻌﺎﻣﻠﯽﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺍﻟﮑﺘﺮﻭﻧﯿﮑﯽﺑﯿﻤﺎﺭﺍﻥﺟﺬاﺑﯿﺖکاربرانکیفیت اطلاعاتخدماتجذب
-
2.
نویسنده : خانی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : قبادی لموکی، تحفه ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1401 - شماره 9 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 85 تا 101 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاعتماد مشتریکیفیت خدمات الکترونیکیرفتار مشتریان در خریدهای آنلاین
-
3.
نویسنده : فاضل دهکردی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : خلیلی نصر، آرش ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (24 صفحه - از 787 تا 810 )
کلیدواژه ها:شکست خدمت ادراک عدالت از بازيابي خدمتهمآفريني ارزش كیفیت خدمات الکترونیکي رضايت
-
4.
نویسنده مسئول : تقوی فرد، محمد تقی ؛ نویسنده : عرب بافرانی، الهام ؛ فرزانیان، زهره ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1399 - شماره 34 (جلد چهارم) (18 صفحه - از 84 تا 101 )
کلیدواژه ها:رضایت مندی مشتریان حقیقیبانک کارآفرینبازاریابی رابطه مندکیفیت خدمات الکترونیکی
-
5.
نویسنده : زارع قواقی، محسن ؛ صیادی، محمد کاظم ؛ نویسنده مسئول : فیروزبخت، محسن ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1398 - شماره 39 (ویژه نامه) رتبه A (دانشگاه آزاد (11 صفحه - از 237 تا 247 )
کلیدواژه ها:رضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیخرید آنلاینکیفیت خدمات الکترونیکی
-
6.
نویسنده : عالم تبریز، اکبر ؛ احمدی، مریم ؛ نویسنده مسئول : اخوان خرازیان، مریم ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1398- شماره 40 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 45 تا 68 )
کلیدواژه ها:بانکداری الکترونیککیفیت خدمات الکترونیکیتجزیه و تحلیل اهمیت-عملکردبانککیفیت خدماتکیفیت خدمات بانکداری الکترونیکیمشتریماتریسمشتریانعملکرد
-
7.
نویسنده : دانایی، حبیب اله ؛ هاشمی، مرسده ؛
مجله:New Applied Studies in Management, Economics & Accounting»زمستان 1397 - شماره 4 ISC (16 صفحه - از 7 تا 22 )
کلیدواژه ها:تعهداعتمادرضایت الکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیکیکیفیت خدمات آفلاین
-
8.
نویسنده : شریفیان، افسانه ؛ کریمی، فرزاد ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1397، دوره جدید - شماره 18 (16 صفحه - از 85 تا 100 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداریاعتماد مشتریتصویر برندکیفیت خدمات الکترونیکیمشتریبانکمشتریانکیفیت اطلاعاتتصویرشعب بانک صادرات شهر اصفهان
-
9.
نویسنده : درینی، ولی محمد ؛ صادقی، حمیده ؛ نامدار جویمی، احسان ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1397 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 63 تا 77 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیکیلوازم ورزشیمشتریان الکترونیکی
-
10.
نویسنده : بدری آذرین، یعقوب ؛ حافظی، وحید ؛ فاتح، حسن ؛ نویسنده مسئول : پاشایی، سجاد ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»بهار 1397 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 15 تا 26 )
کلیدواژه ها:مدل ساختاریفوتبالکیفیت خدمات الکترونیکیمدیریت ارتباط با مشتری الکترنیکیبلیت الکترونیکی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- ب (5 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
- A (1 مقاله)
- B (1 مقاله)