کلیدواژه After / (7 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : Nooroddin، Seyed Mostafa ؛ Yadegarzadeh، Gholamreza ؛ نویسنده مسئول : Poushaneh، Kambiz ؛
مجله:Educational Sociology»May 2023 - Number 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 210 تا 221 )
کلیدواژه ها:Curriculumhuman resourcesAftersales serviceeducation developmentEfficient and Effective Management
-
2.
نویسنده : العرابی، فهد بن عبید بن عبدالله ؛
مجله:جامعة ام القری (العلوم الشریعه و الدراسات الاسلامیه)»شوال 1441 - العدد 81 (70 صفحه - از 829 تا 898 )
-
3.
نویسنده : فهد بن عبید بن عبد الله العرابی ؛
مجله:جامعة ام القری (العلوم الشریعه و الدراسات الاسلامیه)»شوال 1440 - العدد 77 (70 صفحه - از 829 تا 898 )
-
4.
نویسنده : ارمغان، نگار ؛
مجله:تعامل انسان و اطلاعات»بهار 1395، جلد 3 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (11 صفحه - از 44 تا 54 )
کلیدواژه ها:تجربهمدیریت اطلاعاتدانش ضمنیخدمات پس از فروشنقص فنیماشین آلات خمکاری
-
5.
نویسنده : خادم، فائزه ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ خادمی، مهدی ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»زمستان 1394 - شماره 40 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 67 تا 84 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیسبک زندگیوفاداری مشتریخودانگارهکیفیت ادراکیارزش ادراکشده مشتریمشتریمشتریانوفاداریارزش ادراکشدهارزش ادراکی
-
6.
نویسنده : رهنمای رود پشتی، فریدون ؛ پورزمانی، زهرا ؛ باطنی، لیلا ؛
مجله:مدیریت دارایی و تامین مالی»تابستان 1392 - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 63 تا 74 )
کلیدواژه ها:عرضه عمومی اولیهنقدشونگی بازارهزینه مبادلاتبورس اوراق بهادار تهراننقدشوندگیقیمتنقد
-
7.
نویسنده : فیروزیان، محمود ؛ محمدیان، مقدسه ؛ غفوریان، هادی ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»تابستان 1385، دوره چهارم - شماره 2 ISC (28 صفحه - از 37 تا 64 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریخدمات پس از فروشخدمات قبل از فروششرایط پرداخت وجه کالاویژگیهای کالا