کلیدواژه air line / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
مسیریابی پروازی ازطریق روش ترکیبی تصمیمگیری چندمعیاره در محیط عدم قطعیت مورد مطالعه: شرکت ایرانایر
نویسنده مسئول : امین طهماسبی، حمزه ؛ نویسنده : معصومی، سینا ؛ نعمتی، ساجده ؛
مجله:مدیریت تولید و عملیات»تابستان 1400 - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 113 تا 132 )
کلیدواژه ها:انتخاب مسیرصنعت حملونقل هواییخطوط پروازیشرکت ایرانایرهواپیماییمعیارصنعتوزنصنعت حملونقل هوایی
- 2.
-
3.
نویسنده : سرخيل، حامد ؛ سالاری، آناهیتا ؛ فرید چهر، الهام ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (19 صفحه - از 1006 تا 1024 )
کلیدواژه ها:اﻧﮕﺎره ﻣﺸﺘﺮی ﺗﺮﺟﯿﺢ ﺑﺮﻧﺪ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﺑﺮﻧﺪ ﻧﮕﺮش ﻗﺼﺪ ﺧﺮﯾﺪ ﺷﺮﮐﺖ ﻫﻮاﭘﯿﻤﺎﯾﯽ
-
4.
نویسنده : Shadi، Mohammad Ali ؛ Nejad Mohammad، Ehsaneh ؛
مجله:Tourism and Hospitality Research»Autumn 2012, Volume 2 - Number 2 (46 صفحه - از 95 تا 140 )
کلیدواژه ها:brand imageAirlinePerceived pricePerceived Advertisement
-
5.
نویسنده : عاملی، آنژلا ؛ فخیمی، فرزاد ؛ مصور، شادی ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز و زمستان 1390 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 163 تا 187 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیاعتمادرضایت مشتریوفاداری مشتریصنعت هواپیماییارتباط موثرمشتریوفاداریرضایتمشتریان