کلیدواژه berand / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : کجوری، حمیدرضا ؛ صفرزاده، حسین ؛ نویسنده مسئول : میرابی، وحیدرضا ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1400 - شماره 49 رتبه B (دانشگاه آزاد (25 صفحه - از 202 تا 226 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندخلق مشترکخلق مشترک ارزش برندمشتریمشتریانبانکمدلارزشخلق ارزشمدیران
-
2.
نویسنده : جمشیدی، حمیرا ؛ مشرف جوادی، محمد حسین ؛ انصاری -طادی، آذر نوش ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1392 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 221 تا 236 )
کلیدواژه ها:عوامل درونیعوامل شخصیکيفيتعوامل بيرونیمحرکهای بازاريابی(آميخته ای بازاريابی )نام ونشان تجاری(برند)Keywordsberandquality گويش دلواريحرف اضافه محموليحرف اضافه غيرمحموليدستوريشدگيگویشمتممفارسیمفعولاضافۀکاربردحرفاضافه