پاییز و زمستان 1401 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : عسکری، فرزانه ؛ نویسنده مسئول : دهقانی، مرضیه ؛
(27 صفحه - از 1 تا 27 )
کلیدواژه ها:نظام آموزش عالیرویکرد فراترکیبروش تدریس معکوس
-
نویسنده : اسلامیان، زهرا ؛ ایوانس، دیوید ؛ کرمی، مرتضی ؛ نویسنده مسئول : سعیدی رضوانی، محمود ؛
(24 صفحه - از 28 تا 51 )
کلیدواژه ها:تفاوتهای فردیطراحی برنامهدرسینظریههای روانشناسی
-
نویسنده : زرین، اعظم ؛ خسروی، محبوبه ؛ قادری، مصطفی ؛ خورسندی طاسکوه، علی ؛ نویسنده مسئول : یادگارزاده، غلامرضا ؛
(23 صفحه - از 52 تا 74 )
کلیدواژه ها:صنعتآموزش عالیتحلیل محتوای کیفیانقلاب فناورانهبرنامهدرسی در عصر انقلاب صنعتی چهارم
-
نویسنده مسئول : نوذری، قاسم ؛ نویسنده : لیاقتدار، دکتر محمد جواد ؛
(28 صفحه - از 75 تا 102 )
کلیدواژه ها:توانایی شناختیکیفیت تجارب یادگیریاثربخشی برنامهدرسیتوانایی شخصیتوانایی بین فردی
-
نویسنده مسئول : طاهرپور کلانتری، مسعود ؛ نویسنده : غلام پور، میثم ؛
(19 صفحه - از 103 تا 121 )
کلیدواژه ها:معلمانسنتزپژوهیتوسعه حرفهایمولفهها و شاخصها
-
نویسنده مسئول : یافتیان، نرگس ؛ نویسنده : عباسی، فاطمه ؛
(31 صفحه - از 122 تا 152 )
کلیدواژه ها:بررسی تطبیقیکتابهای درسی ریاضی مقطع ابتدایی ایرانکتابهای درسی ریاضی مقطع ابتدایی ژاپن
-
نویسنده مسئول : کریمی، فاطمه ؛ نویسنده : مرزوقی، رحمت اله ؛
(20 صفحه - از 153 تا 172 )
کلیدواژه ها:پارادایماعضای هیات علمیجهتگیری پارادایمیرشته مطالعات برنامهدرسی
-
نویسنده : زارع شیخکلایی، سید فاطمه ؛ نویسنده مسئول : جوادی پور، محمد ؛
(29 صفحه - از 173 تا 201 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیمعلمان ابتداییتجارب زیستهپساکروناشایستگی دیجیتالی
-
نویسنده : سیفی، محمد ؛ فقیهی، علیرضا ؛ ناطقی، فائزه ؛ نویسنده مسئول : صیدی، مریم ؛
(22 صفحه - از 202 تا 223 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیرشته آموزش ابتداییتجارب زیسته اساتیدبرنامهدرسی اجرا شدهاهداف قصدشدهی برنامهدرسی
-
نویسنده مسئول : رضوانی، ابوالقاسم ؛ نویسنده : آیتی، محسن ؛ اکبری بورنگ، محمد ؛ پورشافعی، هادی ؛ شکوهی فرد، حسین ؛
(32 صفحه - از 224 تا 255 )
کلیدواژه ها:تحلیل محتوانظریه سیستمهامیلرعناصر برنامهدرسیرویکرد همافزایی
-
نویسنده : ایزدپناه، امین ؛
(23 صفحه - از 256 تا 278 )
کلیدواژه ها:تنوعتکثرآموزش و پرورش رسمیمبانی نظری تحول بنیادینکثرت مداری
-
نویسنده : ملکی، حسن ؛
(10 صفحه - از 279 تا 288 )
کلیدواژه ها:نیازمحتواهدفبرنامه درسی ایدئولوژیکفطرتگرایی توحیدیتربیت همه جانبه