بهار 1390، دوره جدید - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ فتحی، سعید ؛ کمالی، عبدالنبی ؛
(14 صفحه - از 27 تا 40 )
کلیدواژه ها:نگرشقصد تعویضدرگیری ذهنینظریه عمل سنجیده شدهمصرفکننده
-
نویسنده : یعقوبی، نور محمد ؛ اورعی یزدانی، بدرالدین ؛ شاکری، رؤیا ؛
(16 صفحه - از 41 تا 56 )
کلیدواژه ها:جنسیتتحلیل مسیرپذیرش فناوریبانکداری اینترنتینظریه تلفیقی پذیرش و کاربرد فناوریبانکفناوریسازه
-
نویسنده : حسینی، میرزا حسن ؛ رضائی، مهدی ؛
(24 صفحه - از 57 تا 80 )
کلیدواژه ها:قیمتتبلیغاتدسترسیوفاداریمحصولفرآوردههای لبنیتجاریبازار
-
نویسنده : جزئی، نسرین ؛ باقری، سید محمد ؛ حاجی کریمی، عباس علی ؛ تبریز، اکبر عالم ؛
(16 صفحه - از 81 تا 96 )
کلیدواژه ها:قصدشبکه اجتماعیارزش ادراک شدهمخاطره ادراک شدهنوجوییکنترل رفتاریادراکاتنوآوریقصد پذیرش
-
نویسنده : بابایی، محمدعلی ؛ غریب نواز، نادر ؛
(14 صفحه - از 97 تا 110 )
کلیدواژه ها:جذابیت بازار – موقعیت رقابتیاهداف بازاریابیبازارکسبوکارهااهدافموقعیت رقابتیجذابیت بازار
-
نویسنده : سیدجوادین، سید رضا ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ اسفیدانی، حمید ؛
(15 صفحه - از 111 تا 125 )
کلیدواژه ها:شبکه های عصبیرفتار مصرف کنندهبازار لوازم خانگیراهبرد بازاریابی اینترنتیاطلاعاتبازاریابیراهبرد بازاریابیطراحی