کلیدواژه فرآورده های لبنی / (10 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : شاه حسینی، علیرضا ؛
مجله:فرهنگ قومس»بهار 1402 - شماره 74 (12 صفحه - از 111 تا 122 )
کلیدواژه ها:فرآورده های لبنیغذاهای شبانیگورماستعشایر استان سمنانعشایرنانشیرمشکاستان سمنانمصرف
-
2.
نویسنده : موسوی فرد، سیدرضا ؛ نویسنده مسئول : حسنی، سید رضا ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 55 رتبه B (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 75 تا 94 )
کلیدواژه ها:نوآوری محصولوفاداری به برندفرآوردههای لبنیبازاریابی دیجیتالوفاداریمشتریانپژوهشمحصولات نوآورانه
-
3.
نویسنده مسئول : مختاریان، محسن ؛
مجله:پژوهشنامه حلال»پاییز 1401، دوره پنجم - شماره 3 (13 صفحه - از 37 تا 49 )
کلیدواژه ها:مایکوتوکسینفرآوردههای لبنیآفلاتوکسین 1Mآفلاتوکسینزداییکروماتوگرافی مایع با کارآیی بالا (HPLC) و آزمایش بررسی ایمنی مرتبط با آنزیم (ELISA)
-
4.
نویسنده : موسوی فرد، سیدرضا ؛
مجله:منابع و سرمایه انسانی»تابستان 1401 - شماره 4 (14 صفحه - از 129 تا 142 )
کلیدواژه ها:نوآوری محصولوفاداری به برندفرآوردههای لبنیبازاریابی دیجیتالمشتریانوفاداری
-
5.
نویسنده : مقیمی، بهاره ؛ شاپوری، رضا ؛ نویسنده مسئول : قبادی دانا، مریم ؛
مجله:علوم غذایی و تغذیه»پاییز 1400- شماره 72 رتبه A (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 17 تا 36 )
کلیدواژه ها:Sآغازگرلاکتوباسیلوسفرآورده های لبنیمقاومت به آنتی بیوتیک
-
6.
نویسنده : هدایتی، تکتم سادات ؛
مجله:مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی»تابستان 1399 - شماره 2 (14 صفحه - از 126 تا 139 )
کلیدواژه ها:تحلیل مسیررضایت مشتریتحلیل عاملی تاییدیفرآوردههای لبنی
-
7.
نویسنده : علی پور، مینا ؛
مجله:مجله اقتصادی»مرداد و شهریور 1398، سال نوزدهم - شماره 5 و 6 (23 صفحه - از 27 تا 49 )
کلیدواژه ها:قیمترفاهVECMفراوردههای لبنی
-
8.
نویسنده : بوزرجمهری، خدیجه ؛ معصومی، مهدی ؛
مجله:برنامه ریزی فضایی (جغرافیا)»پاییز 1397 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:زنان روستاییشهرستان بواناتموانع بازاریابیفرآوردههای لبنی
-
9.
نویسنده : شاه حسینی، علیرضا ؛ افراخته، حسن ؛
مجله:دانش های بومی ایران»بهار و تابستان 1396 - شماره 7 رتبه د (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 1 تا 31 )
کلیدواژه ها:سازگاری محیطیایل سنگسریفراوردههای لبنیفناوریهای بومی
-
10.
نویسنده : رفعتی، جواد ؛ آقاموسی، رضا ؛ نعامی، عبدالله ؛
مجله:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»زمستان 1391 - شماره 4 (12 صفحه - از 11 تا 22 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریتبلیغات شفاهیاعتماد مشتریدرگیری ذهنیفرآورده های لبنیتعهد مشتری