Fall 2014 - Number 15 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد)
-
نویسنده : Asadi، Marzieh ؛ Kiany، Gholam Reza ؛
(23 صفحه - از 1 تا 23 )
کلیدواژه ها:Textbook EvaluationProspect 1English school teachersIran’s PublicSchools English TextbookTeachers’ Perspectives
-
نویسنده : Bashiri، Samira ؛ Hadidi Tamjid، Nasrin ؛ Seifoori، Zohreh ؛
(18 صفحه - از 24 تا 41 )
کلیدواژه ها:Learner AutonomyExperienced TeachersNovice TeachersTeachers‟Beliefs
-
Foreign Language Anxiety and the EFL Learners’ Intention to Continue their English Language Learning
نویسنده : Fallah، Nasser ؛ Movahed، Roya ؛
(10 صفحه - از 42 تا 51 )
کلیدواژه ها:genderAgeforeign language anxietyIntention to continue English studies
-
نویسنده : Pazhouhesh، Mohammed ؛ Ghapanchi، Zargham ؛
(20 صفحه - از 71 تا 90 )
کلیدواژه ها:attitudepodcaststoryretellingscaffoldingOral proficiencyStory map
-
نویسنده : Salehpour، Sara ؛ Saeidi، Mahnaz ؛
(22 صفحه - از 91 تا 112 )
کلیدواژه ها:GenreBased InstructionscaffoldingSentence StartersWritingFrames
-
نویسنده : Shirazizadeh، Mohsen ؛ Kiany، Gholam Reza ؛
(17 صفحه - از 113 تا 129 )
کلیدواژه ها:genderScore variationStem typeGrammar tests
-
نویسنده : Valizadeh، Simin ؛ Ahangari، Saeideh ؛
(16 صفحه - از 130 تا 145 )
کلیدواژه ها:learningRetentionIdiomsExtended contextLimited context
-
نویسنده : Zaferanieh، Elaheh ؛ Eslami Rasekh، Abbas ؛
(20 صفحه - از 146 تا 165 )
کلیدواژه ها:Focus on FormEnglish pragmaticsObtrusive instructionUnobtrusive instruction
-
نویسنده : Zardoshti، Farzaneh ؛ Behjat، Fatemeh ؛ Rostampour، Mohammad ؛
(13 صفحه - از 166 تا 178 )
کلیدواژه ها:gamesEnglish numbersElementary Learners