-
1.
نویسنده : اسماعیل پور، مجید ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ قائدی، حسینعلی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1395 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 87 تا 108 )
کلیدواژه ها:بازارمحوریمدیریت دانش مشتریکارآفرینی محوریتکنولوژی محوریمدیریت دانش بازارموفقیت محصولات جدیداطلاعاتبازار
-
2.
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛ اسماعیل پور، مجید ؛ شهنیایی، عیسی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 149 تا 166 )
کلیدواژه ها:بازارمحوریمشتری محوریرقیب محورینگرش های شغلیهماهنگی بین بخشیبازارکارکنانشغلیتمایل به ترک خدمتفرضیهترک خدمت کارکنانتضاد نقشرقبا