پاییز 1395 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : قره چه، منیژه ؛ روستا، احمد ؛ عزیزی، شهریار ؛ جاویدانی، مسعود ؛
(18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتینظریه پردازی داده بنیاداستراتژی فروش برندابعاد استراتژی فروشمحصولات مصرفی تندگردشاستراتژی فروشمشتریبازار
-
نویسنده : مبارکی، محمدحسن ؛ رضوانی، مهران ؛ یداللهی فارسی، جهانگیر ؛ طغرایی، محمدتقی ؛
(16 صفحه - از 37 تا 52 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیبازاریابی کارآفرینانهصنایع خلاقکسب و کارهای هنریبازارهنری
-
نویسنده : اصولی قره آغاجی، شیرین ؛ صنایع، علی ؛ سعیدآبادی، محمدرضا ؛
(14 صفحه - از 53 تا 66 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکقیمت گذاریتنظیم بازارفرهنگ الکترونیکیمدل فرهنگی هافستد. نظریه رفتار برنامه ریزی شدهمدلفرهنگتوسعه
-
نویسنده : رشیدارده، حبیب الله ؛ خزائی، سعید ؛
(20 صفحه - از 67 تا 86 )
کلیدواژه ها:تحلیل روندتحلیل ساختاریکلان روندبازار صنعت بانکداریتحلیل تاثیر متقابل (بر گذر)آیندهماتریسشناساییآیندۀ صنعت بانکداری
-
نویسنده : اسماعیل پور، مجید ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ قائدی، حسینعلی ؛
(22 صفحه - از 87 تا 108 )
کلیدواژه ها:بازارمحوریمدیریت دانش مشتریکارآفرینی محوریتکنولوژی محوریمدیریت دانش بازارموفقیت محصولات جدیداطلاعاتبازار
-
نویسنده : سلطانی، مرتضی ؛ جندقی، غلامرضا ؛ فروزنده شهرکی، پریسا ؛
(20 صفحه - از 127 تا 146 )
کلیدواژه ها:ریسکمدل پذیرش تکنولوژیبازاریابی دهان به دهانهم آفرینی مجازیادراکمشتریمشتریانارزش ادراکشدهقصدسهولت استفاده ادراکشده
-
نویسنده : نظرپوری، امیرهوشنگ ؛ سپهوند، رضا ؛ مسعودی راد، منا ؛
(14 صفحه - از 147 تا 160 )
کلیدواژه ها:هوشمندی رقابتیقابلیت جذبقابلیت های پویای مبتنی بر دانشکسب دانش بیرونیبه اشتراک گذاری دانش درونیاطلاعاتدانشقابلیتهای پویاکارکنانسازمان
-
نویسنده : وحدتی، حجت ؛ تاری وردی، یدالله ؛ قلی پور حسین آباد، زهرا ؛ امرایی، حافظ ؛
(14 صفحه - از 171 تا 184 )
کلیدواژه ها:طرز فکر افراداستراتژی های کپی کتکپی کت مبتنی بر ویژگیکپی کت مبتنی بر زمینهتقلید