-
1.
نویسنده : اخلاصی، امیر ؛ شفیعی، رضا ؛ انصاری، فهیمه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 167 تا 188 )
کلیدواژه ها:برندسازیفرایند برندسازیخردهفروشی اینترنتیبرندسازی اینترنتیتئوری دادهبنیاداینترنتیاینترنتیاطلاعاتاطلاعاتمدلمدل
-
2.
نویسنده : شاه حسینی، محمد علی ؛ اخلاصی، امیر ؛ رحمانی، کمال ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 63 تا 78 )
کلیدواژه ها:وفاداریآمیخته بازاریابی خدماتارزش ویژه برند خدماترفتار خرید مصرف کنندهادراک مصرف کنندهعکس العمل درونیرفتار خرید مشتریمشتریرفتار خریدمشتریانادراکارزش ویژهبانک
-
3.
نویسنده : شربت اوغلی، احمد ؛ اخلاصی، امیر ؛
مجله:دانش مدیریت»تابستان 1387 - شماره 81 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 57 تا 74 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریویژگیهای خدماتبانک توسعهایفرآیند دسترسی به خدماتمشتریبانکمشتریان
-
4.
نویسنده : اخلاصی، امیر ؛ طلوعی، پدرام ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1390 - شماره 61 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:پویایی سیستمسودآوریابزارهای ارتباط با مشتریمدلسودبازاریابیابزارهای بازاریابی
-
5.
نویسنده : گیاه چین، مهدی ؛ اخلاصی، امیر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1392 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 189 تا 204 )
کلیدواژه ها:خدماتservicesبرند سازی خدماتیمعنی برندِ خدماتیمنظر خدماتارزش ويژه برندِ خدماتمطابقهفاعلمفعولوندزبانمتعدیکیمیا
-
6.
نویسنده : نیکو کار، غلامحسین ؛ اخلاصی، امیر ؛ طلوعی، پدرام ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1391، دوره چهارم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 105 تا 120 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریقیمت ممتازارزش ویژه نام تجارینرخ بازگشت نام تجاریتعیین ارزش برند
-
7.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ اخلاصی، امیر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1391 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )