-
1.
نویسنده : کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ سعیدا اردکانی، سعید ؛ طباطبایی نسب، سید محمد ؛ زنجیرچی، سید محمود ؛
مجله:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»تابستان 1392 - شماره 68 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 69 تا 90 )
کلیدواژه ها:ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶنوآوري فنينوآوري اجراييدانشگاه يزدنوآوریفنیفناوری اطلاعاتفناوری
-
2.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ ماه آور پور، فهیمه ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1395 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 26 تا 55 )
کلیدواژه ها:تبلیغات توصیه ایشهرت شرکتشهرت برندمسئولیتپذیری اقتصادی شرکتاعتماد به تخصصورتوصیهای
-
3.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ پزشکی نجف آبادی، فرشته ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1395، دوره هشتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 375 تا 394 )
کلیدواژه ها:تحلیل خوشه ایتحلیل عاملی تاییدیبخش بندیسبک زندگی مرتبط با تغذیه
-
4.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ نوری، ابوالفضل ؛ محمد نبی، زهره ؛ حشمتی، فرزانه ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1393 - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 53 تا 76 )
کلیدواژه ها:وفاداریگردشگری پزشکیچرخه زندگی گردشگریعرضه و تقاضای گردشگری پزشکیمشتریمقصدمشتریانرضایتآهن
-
5.
نویسنده : حدادیان، سیما ؛ طباطبایی نسب، سید محمد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 89 تا 106 )
کلیدواژه ها:همخلقی ارزشرفتار همخلقی ارزش مشتریقابليت مشتری مداریقابليت خدمات -رسانی
-
6.
نویسنده : جندقی، مهسا ؛ طباطبایی نسب، سید محمد ؛ سبک رو، مهدی ؛ نویسنده مسئول : نادری بنی، محمود ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1402 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 57 تا 83 )
کلیدواژه ها:گونه شناسیمرور دامنه ایمسئولیت اجتماعی شرکت هاسبزنماییآلودگی های زیست محیطی
-
7.
نویسنده : راستی، فرشته ؛ الحسینی المدرسی، سید مهدی ؛ سعیدا اردکانی، سعید ؛ پوررضایی، مجتبی ؛ نویسنده مسئول : طباطبایی نسب، سید محمد ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1402 - شماره 34 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (55 صفحه - از 75 تا 129 )
کلیدواژه ها:روش تلفیقیشبکههای اجتماعیمشارکت مصرفکننده با برندبرنــدبرنـدبــابـامصـرفمشارکتمصــرفبـهبــه
-
8.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ پور هاشمی، ربابه السادات ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1393، دوره جدید - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 49 تا 68 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانیراهبردهوشمندی رقابتیابعاد محتوایی سازمانابهام محیطیقابلیت فناوری
-
9.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ نوری، ابوالفضل ؛ اخلاص، مریم ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 1 تا 23 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندقصد خریدروانشناسی مصرفکننده از برندفروشگاههای زنجیرهای شهرستان یزدارزش ویژهمصرفکنندهمشتریفروشگاه
-
10.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ ضرابخانه، فرزانه ؛
مجله:مطالعات و پژوهش های شهری و منطقه ای»بهار 1394 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 193 تا 216 )
کلیدواژه ها:صنعت گردشگریارزش ویژه برند مقصدبرند مقصدعوامل موثر بر ارزش ویژه برند