تابستان 1402 - شماره 34 رتبه الف (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : ناصحی فر، وحید ؛ نویسنده : لاری، مهناز ؛
(33 صفحه - از 13 تا 45 )
کلیدواژه ها:مشتریان صنعتیمقاومت مشتریمدیریت مشتریان مقاومهـامشـتریانمشـتریبـابـههــا
-
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : خدامی، سهیلا ؛ جلالی، سیدسجاد ؛
(27 صفحه - از 47 تا 73 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندپاسخ مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیبرندهای لاکچریبرنـدرســانه هــای اجتمــاعی
-
نویسنده : راستی، فرشته ؛ الحسینی المدرسی، سید مهدی ؛ سعیدا اردکانی، سعید ؛ پوررضایی، مجتبی ؛ نویسنده مسئول : طباطبایی نسب، سید محمد ؛
(55 صفحه - از 75 تا 129 )
کلیدواژه ها:روش تلفیقیشبکههای اجتماعیمشارکت مصرفکننده با برندبرنــدبرنـدبــابـامصـرفمشارکتمصــرفبـهبــه
-
نویسنده : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛ فیض، داود ؛ آذر، عادل ؛ زارعی، عظیم ؛ نویسنده مسئول : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛
(45 صفحه - از 131 تا 175 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهآمیختۀ بازاریابیگوناگونی نسل هابرند پوشاکنسلهـاهــابـابـهنسـلنســلبــابــهپوشاک
-
نویسنده مسئول : اسکندرپور، بهروز ؛ نویسنده : رسولی، رضا ؛ موسوی، سید محسن ؛ صائب نیا، سمیه ؛
(32 صفحه - از 177 تا 208 )
کلیدواژه ها:بازاریابیمنابع انسانیفرهنگ برندکشت و صنعت مغانبرنـدبرنــدهــاهـابــابـابــربـه
-
نویسنده : موسوی مطلق، سید مهدی ؛ نویسنده مسئول : طاهری گودرزی، حجت ؛
(40 صفحه - از 209 تا 248 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندپست بانکشهرت سازمانیبازاریابی تعاملیشیفتگی به برند