-
1.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ ماه آور پور، فهیمه ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1395 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 26 تا 55 )
کلیدواژه ها:تبلیغات توصیه ایشهرت شرکتشهرت برندمسئولیتپذیری اقتصادی شرکتاعتماد به تخصصورتوصیهای
-
2.
نویسنده : راستی، فرشته ؛ الحسینی المدرسی، سید مهدی ؛ سعیدا اردکانی، سعید ؛ پوررضایی، مجتبی ؛ نویسنده مسئول : طباطبایی نسب، سید محمد ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1402 - شماره 34 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (55 صفحه - از 75 تا 129 )
کلیدواژه ها:روش تلفیقیشبکههای اجتماعیمشارکت مصرفکننده با برندبرنــدبرنـدبــابـامصـرفمشارکتمصــرفبـهبــه
-
3.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ نوری، ابوالفضل ؛ ابراهیم زاده پزشکی، رضا ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1393 - شماره 1 ISC (26 صفحه - از 101 تا 126 )
کلیدواژه ها:مدل کانوبرندگسترش عملکرد کیفیتپار توروانشناسی مصرف کننده از برند
-
4.
نویسنده : نعلچی کاشی، علیرضا ؛ طباطبایی نسب، زهره ؛ نایب زاده، شهناز ؛ طباطبایی نسب، سید محمد ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1397 - شماره 13 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (43 صفحه - از 37 تا 79 )
کلیدواژه ها:برندنظریه داده بنیادجایگاه یابی مجدد برندجایگاه یابی