خلاصة:
مقدمه ویراستار مهمان در مورد مسئله خاص مدیریت خلاقیت در روابط بازار کسب و کار باعث می شود
فصل مشترک تحقیق بین سازمانی و تحقیق خلاقیت به عنوان موضوع تعیین شود. این موضوع سه تناقض را
معرفی می کند که مدیران این فرآیندها با آن روبرو هستندکه عبارت اند از(a) اختلاف بین نیاز به ساختار
در مقابل آزادی دنبال کردن دیدگاه های جدید (b) معضل بین صداقت و اتحاد سازمانی و (C) کار تلفیق و
ولویت بندی دیدگاههای بین و درون سازمانی.
ملخص الجهاز:
هدف اين موضوع خاص بهبود درک ما نسبت به سازمان و مديريت خلاقيت در روابط بازار کسب و کار و ادغام منابع خلاق خارجي به خصوص در فعاليت هاي خاص باشد.
دوما، مشارکت در اين مسئله خاص همچنين نشان ميدهد، مديراني که با خلاقيت مديريت در سراسر مرزهاي سازماني مواجه هستند بايد همواره به دنبال حفظ تعادل بين چالش هاي کاملا آزاد و شيوه هاي موجود داخلي باشند و مطمئن شوند که منابع خلاق چندان از اين شيوه ها فاصله ندارد و مغاير منافع سهام داران مهم داخلي و خارجي نيست .
اين پنج مقاله براي انتشار در مسئله خاص پذيرفته شده اند که شامل موضوعات مختلف هستند و نگرش هاي مختلفي را در مورد مديريت خلاقيت در روابط بازار کسب و کار ايجاد ميکنند.
٣. ٤ يکپارچگي شايستگي در فرآيندهاي خلاق مقاله اوبرگ (٢٠١٣-اين موضوع ) ديدگاه جايگزين خلاقيت در سطح سازماني را به عنوان مجموعه اي از فرآيندها در تعامل ميان افراد داخلي و خارجي شرکت ارائه ميدهد.
بررسيهاي موردي نشان ميدهد که رسميت سازماني که لايه اضافي مديريت و ساختار گزارش هاي مربوطه و توسعه مسئوليت هاي مديريتي است ، به ارتباط بيشتر در سراسر مرزهاي سازماني و کاهش گنجاندن منابع خارجي در فرآيندهاي خلاق منجر ميشود.
فعاليت هاي مرزي پوشا در اين دو پروژه گروهي LEGO با توجه به نحوه انتخاب شرکت کنندگان ، مشکلات ايجاد شده و انتظارات از بازيگران داخلي و خارجي و نحوه يکپارچگي دانش در سراسر مرزهاي سازماني متفاوت است .