![5489](/view/entityimage/pageimage/hcd.gif?articleid=1802890&number=2&pagenumber=5489&language=ar)
مؤلف: فرشادگهر، ناصر ؛ ن پشوتنی زاده، هوم ؛ رضایی، احسان ؛
همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (9 صفحة - من 5489 إلی 5497 )
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/mdb.gif)
الکلمات المفتاحية: بازاریابی کسب و کار دیجیتال بازاریابی محتوا آمیخته بازاریابی اینترنتی
- استلام ملف الإرجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![5489](/view/entityimage/pageimage/hcd.gif?articleid=1802890&number=2&pagenumber=5489&language=ar)
تحتاج دخول لعرض محتوى المقالة. إذا لم تكن عضوًا ، فتابع من الجزء الاشتراک.
إن كنت لا تقدر علی شراء الاشتراك عبرPayPal أو بطاقة VISA، الرجاء ارسال رقم هاتفك المحمول إلی مدير الموقع عبر
webmaster@noormags.com
.
You need Sign in to view the content of the article. If you are not a member, proceed from part Sign up.
If you fail to purchase subscription via PayPal or VISA Card, please send your mobile number to the Website Administrator via
webmaster@noormags.com
.