الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 113 |
علوم اجتماعی 15 |
اقتصاد 5 |
میان رشته ای 5 |
علوم تربیتی 2 |
علوم سیاسی 2 |
روانشناسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 143 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 41 |
العلمية - البحثية 35 |
الف 13 |
العلمية - النشرية 8 |
ج 6 |
د 1 |
-
31.
كاتب مسؤول : حقیقی کفاش، مهدی ؛ مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ خاشعی، وحید ؛ هاجری، رضا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (37 صفحة - من 333 إلی 369 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتوااستراتژی فروشاستراتژی بازاریابیصنعت پخش مواد غذاییهماهنگی استراتژیهای فروش و بازاریابی
-
32.
مؤلف : زمانی فریزهندی، منوچهر ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ تقوی فرد، محمدتقی ؛ كاتب مسؤول : حنفی زاده، پیام ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»پاییز 1399 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science (40 صفحة - من 61 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:کانالهای ترکیبیسطوح استفادهنظریه توانشتوانش کانالهای ترکیبی
-
33.
مؤلف : ساجدی فر، علی اصغر ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
مجلة:رسانه و فرهنگ»پاییز و زمستان 1399 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 53 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتواوفاداری به برندرسانههای اجتماعیدرگیری مشتری با برندمشتریمشتریانهـابـابانکاطلاعاتدرگیری مشتریبـه
-
34.
كاتب مسؤول : خزایی، سعید ؛ مؤلف : خیراندیش، مهدی ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ شیرازی، محمود ؛ رسولی قهرودی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات بین رشته ای دانش راهبردی»تابستان 1399 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 321 إلی 345 )
الکلمات المفتاحية:نشان کارفرماارزش پیشنهادی ارائه شدهتصویر نشان کارفرماجذابیت نشان کارفرماعملکرد نشان کارفرماصنعت نفتکارکنانارتباطات
-
35.
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ لاری، مهناز ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»تابستان 1399 - شماره 58 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 55 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خریدقصد خریدبرند لوکسنظریه تجزیه یافته رفتار برنامه ریزی شدهحمایت از کالای ایرانیرفتاربرندهای لوکسمصرفکنندگانکنترل رفتاری ادراکشدهنگرش
-
36.
كاتب مسؤول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1399 - شماره 50 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 97 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت گردشگریفصلنامه مطالعات گردشگریمقالههای گردشگریتحقیقات گردشگریمتنکاویگردشگریاطلاعاتتحلیلتکرارساختار
-
37.
كاتب مسؤول : حقیقی کفاش، مهدی ؛ مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ خاشعی، وحید ؛ هاجری، رضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»تابستان 1399 - شماره 57 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 235 إلی 274 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت زنجیره تامینتصمیمات استراتژیکلجستیکطراحی شبکه توزیعصنعت پخش مواد غذایی
-
38.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ كاتب مسؤول : نايلی، مریم ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 33 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه مشتریبرندهای لوکستجربه برندارزش ویژه نگرشفعالیت بازاریابی رسانه اجتماعی
-
39.
كاتب مسؤول : تقوی فرد، محمدتقی ؛ مؤلف : رئیسی وانانی، ایمان ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ ارضی سلطان، امیر ؛
مجلة:مدیریت اطلاعات»بهار و تابستان 1399 - شماره 12 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 24 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریتجارت الکترونیکدادهکاویرسانه اجتماعیتجارت اجتماعیتریپ ادوایزر
-
40.
كاتب مسؤول : غریبی، حسن ؛ مؤلف : دهدشتی، زهره ؛ حسینی مهر، محمدرضا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1398- شماره 99 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 51 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندقدرت برندتمایل خرید مشتریفروشگاه بامیلو