حقیقی نسب، منیژه/ 46 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 36 |
علوم اجتماعی 4 |
اقتصاد 2 |
حوزه سلامت 2 |
حسابداری 1 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 46 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 16 |
العلمية - البحثية 12 |
الف 7 |
عالمي 1 |
-
31.
بررسی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران خارجی و نتایج آن و سنجش رضایت آنان از خدمات گردشگری در شهر اصفهان
مؤلف : حقیقی نسب، منیژه ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ کریمی، انسیه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره ششم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 731 إلی 754 )
الکلمات المفتاحية:رضایتوفاداریگردشگران خارجیارزش ارزیابیشدهعملکرد ادراکشدهقصد اعتراضگردشگرانگردشگرانرضایت گردشگرانرضایت گردشگرانقصدقصد
-
32.
كاتب مسؤول : احمدی زاد، آرمان ؛ مؤلف : حقیقی نسب، منیژه ؛ رحیم پور، مهین ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1392، دوره اول - شماره 1 ISC (11 صفحة - من 5 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:مدل یابی معادلات ساختارینوآوری سازمانیسرمایه مشتریانکاربرد دانش بازاریابی
-
33.
مؤلف : حقیقی نسب، منیژه ؛ معصومی، معصومه ؛
مجلة:پژوهش های تجربی حسابداری»زمستان 1391 - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 131 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:سیستم های اطلاعاتیکیفیت نرم افزارمدل کیفیت ISOIEC 9126مدل کیفیت ISO/IEC 9126کیفیتکیفیت سیستمهای اطلاعاتیمدلکاربرانIEC
-
34.
مؤلف : رفیعی، ساغر ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ یزدانی، حمید رضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 174 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:تصویر شرکتارزش ویژه برندعوامل آمیخته بازاریابیابعاد ارزش ویژه برندبرندینگارزش ویژهبازارمشتریتداعی ذهنیترفیعقیمت
-
35.
مؤلف : حقیقی نسب، منیژه ؛ تقوی، صفیه ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»بهار 1391 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 25 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:عوامل سازمانیعوامل محیطیاشاعه کسب وکار الکترونیکیعوامل تکنولوژیکی
-
36.
مؤلف : حقیقی نسب، منیژه ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ مرادی، الهام ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره جدید - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 27 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:تعهدارزش برندوفاداری و اعتماد به برندعملکرد رابطهخریدارارزشرابطهبازارهای صنعتیشایستگیاعتماد
-
37.
مؤلف : حقیقی نسب، منیژه ؛ خسروی، سامیه ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»بهار 1390 - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:تعامل پذیریمدل بلوغ تعامل پذیریمدل بلوغ تعامل پذیری سازمانیتعاملسطح بلوغفناوری ارتباطاتمدلمدلسازیمدل بلوغ
-
38.
مؤلف : حقیقی نسب، منیژه ؛ عابدین، بهاره ؛ جانفشان، شیفته ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»زمستان 1389 - شماره 87 (14 صفحة - من 25 إلی 38 )
-
39.
مؤلف : حقیقی نسب، منیژه ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ شریعت زاده، حدیقه ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»پاییز 1389 - شماره 86 (14 صفحة - من 71 إلی 84 )
-
40.
مؤلف : حقیقی نسب، منیژه ؛ شریعت زاده، حدیقه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1389، دوره دوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 37 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:عوامل ایجادکننده رابطهعوامل تداومدهنده رابطهرضایت از رابطهتعهد و تمایل به تداوم رابطهخریدارانبازاررابطهتداومپژوهشتعهداعتماد