الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 27 |
روانشناسی 10 |
علوم اجتماعی 8 |
حوزه سلامت 8 |
میان رشته ای 5 |
حقوق 4 |
مدیریت 2 |
تاریخ 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 65 |
Arabic 1 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 15 |
العلمية - البحثية 9 |
الف 4 |
العلمية - النشرية 3 |
ج 3 |
د 1 |
-
51.
مؤلف : محمودی، فیروز ؛ صادقی، فرزانه ؛ جمال امیدی، معصومه ؛
مجلة:دین و سلامت»بهار و تابستان 1396، دوره پنجم - شماره 1 ISC (9 صفحة - من 52 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویان علوم پزشکینگرش معنویتنظیم شناختی هیجانی
-
52.
مؤلف : منصورزاده، محمد ؛ حبیبی، حمدالله ؛ كاتب مسؤول : محمودی، فیروز ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»آذر و دی 1395، دوره نهم - شماره 5 ISC (13 صفحة - من 358 إلی 370 )
الکلمات المفتاحية:مدل سازی معادلات ساختاریالگوی پذیرش فناوریسودمندی ادراکشدهسهولت کاربردخودکارآمدی رایانهای
-
53.
مؤلف : ادیب، یوسف ؛ عزتی، محمدرضا ؛ فتحیآذر، اسکندر ؛ محمودی، فیروز ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»پاییز 1395 - شماره 35 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 125 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتواسواد فناوریآموزش فناوریکار و فناوریفناوریفناوری اطلاعاتسواد فناورانهآموزشدرکطراحی
-
54.
مؤلف : محمودی، فیروز ؛ عبدالله زاده، محمد تقی ؛ منصورزاده، محمد ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»تابستان 1395 - شماره 34 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 51 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:ارزشیابی فرایندیارزشیابی کلاس درسارزشیابی تکوینیمعلمان ابتداییمعلمانآموزشدانشآموزان
-
55.
توصیف تجارب و ادراک معلمان و کارشناسان از آموزش در کلاسهای چندپایه دوره ابتدایی مناطق روستایی کلیبر
مؤلف : بشیری حدادان، گلثوم ؛ محمودی، فیروز ؛ رضاپور، یوسف ؛ ادیب، یوسف ؛
مجلة:دانشور رفتار»پاییز و زمستان 1394 - شماره 55 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 107 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:ادراک کارشناسان آموزشیتجارب معلمان چندپایهکلاسهای چند پایه
-
56.
توصیف تجارب و ادراک معلمان و کارشناسان از آموزش در کلاسهای چندپایه دوره ابتدایی مناطق روستایی کلیبر
مؤلف : بشیری حدادان، گلثوم ؛ محمودی، فیروز ؛ رضاپور، یوسف ؛ ادیب، یوسف ؛
مجلة:پژوهش های آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1394 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 107 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:ادراک کارشناسان آموزشیتجارب معلمان چندپایهکلاسهای چند پایه
-
57.
مؤلف : کریمی، سید بهاالدین ؛ سلطانی، اکبر ؛ نوظهوری، رامین ؛ محمودی، فیروز ؛
مجلة:مشاوره شغلی و سازمانی»بهار 1394 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 82 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:دلبستگی شغلیخودکارآمدی شغلیادراک سیاست های سازمانی
-
58.
مؤلف : محمودی، فیروز ؛ پرتو، امین ؛
مجلة:شهر قانون»زمستان 1393 - شماره 12 (3 صفحة - من 136 إلی 138 )
-
59.
كاتب مسؤول : مهرمحمدی، محمود ؛ مؤلف : محمودی، فیروز ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی آموزش عالی»پاییز و زمستان 1391 - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (37 صفحة - من 141 إلی 177 )
الکلمات المفتاحية:تحول در آموزش عالی ایرانبرنامه درسی دانشجو محوربرنامه درسی دانشگاهیبرنامه درسی وارونه
-
60.
مؤلف : محمودی، فیروز ؛ فتحی اذر، اسکندر ؛ اسفندیاری، رجب ؛
مجلة:پژوهشنامه مبانی تعلیم و تربیت»زمستان 1388، سال دهم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 65 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت فعال دانشآموزتعامل کلامی معلم و دانشآموزانسیستم تجزیه و تحلیل ارتباط کلامی فلندرزگفتار محدود دانشآموزگفتار محدود دانشآموز و پیشرفت تحصیلیدانشآموزانتدریسمشارکتمعلممیزان مشارکتکلاس