مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة بررسی های بازرگانی 7 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 5 |
مجلة پژوهشنامه بازرگانی 3 |
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
مجلة توسعه کارآفرینی 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة دانش مدیریت 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 19 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 19 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 7 |
العلمية - النشرية 7 |
ب 3 |
الف 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : اخلاصی، امیر ؛ مؤلف : ادیبی، امیر محمد ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»بهار 1401 - شماره 102 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (47 صفحة - من 85 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:دادهکاوییادگیری ماشینبازاریابی شبکههای اجتماعیمحتوای ایجاد شده توسط کاربران
-
2.
كاتب مسؤول : اهوری، هومن ؛ مؤلف : دیواندری، علی ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ اخلاصی، امیر ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»زمستان 1400 - شماره 54 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 561 إلی 579 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه انسانیسرمایه اجتماعیاشتیاق کارآفرینانهپیوند فرد فرصتکارآفرینی کاربر محورکارآفرینکاربرانانگیزهمحصولاجتماعیپژوهششناسایی
-
3.
مؤلف : اخلاصی، امیر ؛ انصاری چهارسوقی، مرضیه ؛ سید امیری، نادر ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»بهار 1397 - شماره 86 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 1 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینی سازمانیتجارت الکترونیکیسرمایه گذاری خطرپذیر استراتژیک برندشرکتهای سرمایه گذار خطرپذیر
-
4.
مؤلف : اخلاصی، امیر ؛ سید امیری، نادر ؛ هندیجانی فرد، مرتضی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1397 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 97 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:بازارگرایی داخلیشرکتهای ارائهدهندة خدمات اینترنتبازارگراییگرایش کارآفرینانه
-
5.
مؤلف : اخلاصی، امیر ؛ شفیعی، رضا ؛ انصاری، فهیمه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 167 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیفرایند برندسازیخردهفروشی اینترنتیبرندسازی اینترنتیتئوری دادهبنیاداینترنتیاینترنتیاطلاعاتاطلاعاتمدلمدل
-
6.
مؤلف : صالحی، شیرین ؛ اخلاصی، امیر ؛ طاهری، مرتضی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1395 - شماره 76 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 74 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:هویت برندتوسعه برندسازمان خدماتیبرندمحوریسازمان برندمحور
-
7.
مؤلف : انصاری، فهیمه ؛ اخلاصی، امیر ؛ شفیعی، رضا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1394 - شماره 72 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 78 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:برندبنگاه های کوچک و متوسطSMEبرندسازیشیرآلات بهداشتی
-
8.
مؤلف : اخلاصی، امیر ؛ مقدم، امیروحید ؛ میرترابی، ثمین سادات ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1393 - شماره 65 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 27 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:مدل اسپرولز و كندالرفتار مصرف كنندهسبك هاي تصميم گيري خريد
-
9.
مؤلف : گیاه چین، مهدی ؛ اخلاصی، امیر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1392 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 189 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:خدماتservicesبرند سازی خدماتیمعنی برندِ خدماتیمنظر خدماتارزش ويژه برندِ خدماتمطابقهفاعلمفعولوندزبانمتعدیکیمیا
-
10.
مؤلف : دیواندری، علی ؛ اخلاصی، امیر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1391 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )