الموضوع (عدد المقال) |
---|
روانشناسی 34 |
علوم تربیتی 14 |
حوزه سلامت 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 50 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 29 |
ب 8 |
ج 3 |
الف 1 |
-
1.
مؤلف : فیضی لفمجانی، محمدرضا ؛ دلاور، علی ؛ خدابخشی کولایی، آناهیتا ؛ كاتب مسؤول : فرزاد، ولی اله ؛
مجلة:مطالعات و تازه های روانشناختی نوجوان و جوان»بهار 1402، دوره 4 - شماره 1 (13 صفحة - من 77 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:پرخاشگریتعهد و پذیرشبیمسئولیتیشناخت درمانی بک
-
2.
مؤلف : شفیعی نیا، اعظم ؛ حسینیان، سیمین ؛ ابوالمعالی الحسینی، خدیجه ؛ كاتب مسؤول : فرزاد، ولی اله ؛
مجلة:خانواده درمانی کاربردی»زمستان 1400، دوره دوم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science (23 صفحة - من 192 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیزنان مطلقهتجربه زیستهطلاق غیرمنتظرهطلاقزنانازدواجمصاحبهمضمونتجربه
-
3.
مؤلف : دهقان مروستی، ساناز ؛ نوری قاسم آبادی، ربابه ؛ كاتب مسؤول : فرزاد، ولی اله ؛
مجلة:مشاوره شغلی و سازمانی»تابستان 1400 - شماره 47 ISC (26 صفحة - من 129 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:نیازهای اساسی روانشناختیکلیدواژه: درگیریتحصیلیمدیریتزمانارضای نیازهای اساسی روانشناختیروانمعلماندانشدانشآموزانبـا
-
4.
كاتب مسؤول : دهقان مروستی، ساناز ؛ مؤلف : فرزاد، ولی اله ؛ نوری، ربابه ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی تربیتی»تابستان 1400 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 80 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت زمانخودتعیین گریدرگیریتحصیلی .دانشآموزانپژوهشآموزش
-
5.
مؤلف : اقایی، سیما ؛ فرزاد، ولی اله ؛ کرامتی، هادی ؛ كاتب مسؤول : حسن ابادی، حمیدرضا ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»تابستان 1400 - شماره 33 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 37 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:خودکارسازی حقایق ضربروش بازنمایی عینی-نمادین-انتزاعیروش تشخیص-تمرین-تصحیحناتوانی یادگیری ریاضیآموزش مستقیم
-
6.
كاتب مسؤول : مهدوی راد، حجت ؛ مؤلف : فرزاد، ولی اله ؛ کوشکی، شیرین ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»تابستان 1400- شماره 78 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 155 إلی 177 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیانگیرش تحصیلیخودکارآمدی تحصیلی و درگیری تحصیلی
-
7.
مؤلف : براتی، زهرا ؛ فرزاد، ولی اله ؛ صالح صدق پور، بهرام ؛ تجلی، پریسا ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»زمستان 1399 - شماره 58 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 25 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای یادگیریاهداف پیشرفتخودکارآمدی تحصیلیارزش های تحصیلیدانشجویانپرسشنامهارزشپژوهش
-
8.
كاتب مسؤول : اسلامی، زهرا ؛ مؤلف : حکیم زاده، رضوان ؛ صبوری، علی اکبر ؛ فرزاد، ولی اله ؛
مجلة:مدیریت و برنامه ریزی در نظامهای آموزشی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 149 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیارزشیابی پژوهشکیفیت پژوهشاثر پژوهشبهرهوری پژوهش
-
9.
كاتب مسؤول : شیرزاد، سپیده ؛ مؤلف : کوشکی، شیرین ؛ فرزاد، ولی اله ؛ قنبری پناه، افسانه ؛
مجلة:پژوهش های نوین روانشناختی»تابستان 1399- شماره 58 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 170 إلی 185 )
الکلمات المفتاحية:انعطافپذیریروانرنجوریتوافقپذیریسرمایه روانشناختیمسالهمدار
-
10.
كاتب مسؤول : رستمی، مهدی ؛ مؤلف : نوابی نژاد، شکوه ؛ فرزاد، ولی اله ؛
مجلة:خانواده درمانی کاربردی»بهار 1399، دوره اول - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science (19 صفحة - من 35 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:زوجهاالگوهاآسیبهانامزدپیش از ازدواج