الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 11 |
میان رشته ای 2 |
علوم اجتماعی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 14 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 6 |
العلمية - البحثية 3 |
الف 2 |
-
1.
كاتب مسؤول : حجازی، سیدرضا ؛ مؤلف : سیدامیری، نادر ؛ شکوهی بیدهندی، محمدسجاد ؛
مجلة:بررسی های مدیریت رسانه»بهار 1402 - شماره 5 (29 صفحة - من 3 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:بقاخدمات مالی دیجیتالرسانه مالیمدل فرایندی تجویزیفینتکطراحیهـااستارتاپفازمدل فرایندی
-
2.
مؤلف : بهمن میرزا، محبوبه ؛ حاجی حیدری، نسترن ؛ كاتب مسؤول : سیدامیری، نادر ؛
مجلة:بررسی های مدیریت رسانه»زمستان 1401 - شماره 4 (29 صفحة - من 418 إلی 446 )
الکلمات المفتاحية:روابط فرااجتماعیچارچوب TCM-ADOبیبلیومتریکبازاریابی تاثیرگذاراجتماعیشناساییهـاتعامل فرااجتماعی و روابط فرااجتماعی
-
3.
مؤلف : زمان فشمی، رحیمه ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ سیدامیری، نادر ؛ احدی، پری ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 571 إلی 599 )
الکلمات المفتاحية:بیبلیومتریکبازاریابی محتوای دیجیتالچارچوب TCM-ADOدرگیرسازی مصرفکننده با برندشناساییکاربرپژوهش
-
4.
مؤلف : ناظمی، آسیه ؛ سیدامیری، نادر ؛ كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»زمستان 1401 - شماره 58 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 712 إلی 722 )
الکلمات المفتاحية:اکوسیستم خدماتمرور کتابشناختینرمافزار بیب اکسلچارچوب مفهومیپژوهشارایه
-
5.
مؤلف : قائدی، عادل ؛ فرودی، پانته آ ؛ كاتب مسؤول : سیدامیری، نادر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 110 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشی تبلیغاتنگرش به تبلیغبازاریابی چند حسیخرده فروشیهای آنلاین
-
6.
كاتب مسؤول : سیدامیری، نادر ؛ مؤلف : عبدالمحمد سقا، معین ؛ فرودی، پانته آ ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:بیناییبازاریابی حسیبویاییتصویرسازی رایحهتجربۀ حسیرنگ پسزمینهحسیرنگتصویرسازی
-
7.
كاتب مسؤول : سیدامیری، نادر ؛ مؤلف : جلالی، محمد ؛ غمخوار، ساره ؛ داوری، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1400، دوره سیزدهم ، شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 633 إلی 654 )
الکلمات المفتاحية:هویت اجتماعیاعتماد به برندوفاداری برندتعهد به جامعهعلاقه به برندمشتریعلاقهوابستگیخودبیانگریوفاداریبرنـدبـه
-
8.
كاتب مسؤول : رضوانی، مهران ؛ مؤلف : سیدامیری، نادر ؛ میرزایی، بهنام ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1399، سال دوازدهم - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 211 إلی 238 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی کلامی الکترونیکاستارتاپ های گردشگرینوآوری فرایند خدماتنوآوری سیستم های فناورانهخلق ارزش مشترک
-
9.
مؤلف : ساکی فرد، مهدی ؛ خاوری، فرزانه ؛ كاتب مسؤول : سیدامیری، نادر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1398 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 143 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:قیمتگذاریبازاریابی عصبیمحرّکهای بازاریابیمدل(مانکن)رفتار خرید مصرفکننده