زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science)
-
مؤلف : زمان فشمی، رحیمه ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ سیدامیری، نادر ؛ احدی، پری ؛
(29 صفحة - من 571 إلی 599 )
الکلمات المفتاحية:بیبلیومتریکبازاریابی محتوای دیجیتالچارچوب TCM-ADOدرگیرسازی مصرفکننده با برندشناساییکاربرپژوهش
-
مؤلف : امینی، علیرضا ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ رستگاری، رضا ؛
(25 صفحة - من 600 إلی 624 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابی تاثیرگذارمدل ساختاری معادلهایاینفلوئنسرهای بازاریابیاینستاگراماینفلوئنسراینفلوئنسرهابازاریابی تأثیرگذاراطلاعاتمدلانتخاب اینفلوئنسر
-
مؤلف : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ علیپور، سیما ؛ اصغری نجیب، مریم ؛
(22 صفحة - من 625 إلی 646 )
الکلمات المفتاحية:تعاملروش کیورسانههای اجتماعیلینکدینکسبوکارهای بنگاهبهبنگاهبنگاهمشتریشناساییمشتریانبـه
-
كاتب مسؤول : امیری، صبا ؛ مؤلف : روشنی، غلامحسین ؛
(28 صفحة - من 647 إلی 674 )
الکلمات المفتاحية:شبکه عصبی مصنوعیمصرفکنندهرفتار خریدبازیوارسازیگیمیفیکیشنرفتار خرید مصرفکنندگانمصرفکنندگانگردشگری
-
مؤلف : پرنیان، پرهام ؛
(20 صفحة - من 675 إلی 694 )
الکلمات المفتاحية:متنکاوییادگیری عمیقشبکههای پیچشیطبقهبندی نظرهاکاربرانمدلالگوریتم
-
مؤلف : تقوی، سید مهران ؛ میرابی، وحید رضا ؛ كاتب مسؤول : کریمی زند، مهدی ؛
(22 صفحة - من 695 إلی 716 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریرویکرد آمیختهتئوری دادهبنیادمسئولیت اجتماعی شرکتیبانکپژوهشمدلکدگذاری
-
مؤلف : سید نژاد، دیمن ؛ رمضانی، مجتبی ؛ علوی متین، یعقوب ؛ كاتب مسؤول : بوداقی خواجه، حسین ؛
(24 صفحة - من 717 إلی 740 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیصنعت زیبایی پوستوموبازاریابیپژوهشمشتریان
-
كاتب مسؤول : یوسفیان آرانی، وحید ؛ مؤلف : فیاضی، مرجان ؛ امین، فرشته ؛ داوری، علی ؛
(29 صفحة - من 741 إلی 769 )
الکلمات المفتاحية:تابآوری فردیاستارتاپشکست کارآفرینیتحلیل مقوله