الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 4 |
علوم اجتماعی 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 6 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 3 |
-
1.
مؤلف : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ تاج زاده نمین، آیدین ؛ صالحی صدقیانی، پانته آ ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1392 - شماره 3 (26 صفحة - من 139 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریاینترنتگردشگری الکترونیکیفناوری های اطلاعات و ارتباطاتسیستم گردشگریگردشگر.اطلاعات و ارتباطاتفناوریالکترونیکیسفراطلاعـاتفناوری اطلاعات و ارتباطاتصنعت گردشگریTourism
-
2.
مؤلف : تاج زاده نمین، آیدین ؛ تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ نیکنام، کامبیز ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1391 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 49 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:اردبیلگردشگری ورزشیآمیزه بازاریابیگردشگران داخلی
-
3.
مؤلف : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ چهراقی، فاطمه ؛ تاج زاده نمین، آیدین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1390 - شماره 66 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 139 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:توسعه نام تجاریتصویر ذهنی از نام تجاریتطبیق طبقه کالاتطبیق تصویر ذهنی و نگرش نسبت به توسعه نام تجاری
-
4.
مؤلف : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ قضاریان، گریگور ؛ تاج زاده نمین، آیدین ؛
مجلة:پژوهشنامه جامعه شناسی جوانان»بهار 1390 - شماره 1 (22 صفحة - من 37 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:ابعاد يك انگاره ي گردشگريانگاره مقصد گردشگريبازاريابي گردشگريمدل اكتنر و ريچي
-
5.
مؤلف : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ تاج زاده نمین، آیدین ؛ رمضانی، مرتضی ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1390 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 118 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:تهرانخدماتمشتریان وفادارهتل های پنج ستارههتلوفاداری مشتریانتسهیلاتضریب همبستگیوفاداری مشتری
-
6.
مؤلف : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ یاری، سمیراله ؛ تاج زاده نمین، آیدین ؛
مجلة:پژوهشگر»پاییز 1389 - شماره 19 (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:تعهدبانک تجارتشایستگیاعتمادکیفیتتوانایی ایجاد ارتباطتوانایی رفع مشکلاترابطه وفاداری مشتری