کلمة المفتاح هتل / (48 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : ایل بیگی خمسه نژاد، حمیدرضا ؛ مؤلف : نوروزی، نسیم ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»پاییز 1402 - شماره 18 (12 صفحة - من 80 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانصنعت گردشگریهتلمسئولیت پذیری اجتماعی سازمانواکنش های نگرشی و رفتاری مصرف کنندگانمشتریمسئولیتCSRمسئولیتپذیری اجتماعی
-
2.
كاتب مسؤول : یوسفی، جواد ؛ مؤلف : ضیائی، محمود ؛ کریمی علویجه، محمدرضا ؛ محمودزاده، سید مجتبی ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»تابستان 1401 - شماره 66 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 57 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:صنعت هتلداریهتلمرور نظاممندفراترکیبمسئولیت پذیری اجتماعیمسئولیتکارکنانهـا
-
3.
كاتب مسؤول : محمودی، مصطفی ؛ مؤلف : پورفرج، اکبر ؛
مجلة:پژوهش های معماری اسلامی»بهار 1401 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 21 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:هتلمطابقت با شریعتطراحی و معماری اسلامیگردشگران مسلمان
-
4.
مؤلف : عطایی، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : نوری، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»بهار 1401 - شماره 17 (14 صفحة - من 49 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:رضایتکیفیتاستانداردهای بینالمللیهتلاستانداردهای ملی
-
5.
كاتب مسؤول : فرزین، محمدرضا ؛ مؤلف : کروبی، مهدی ؛ پورفرج، اکبر ؛ محمودی، مصطفی ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»زمستان 1400 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 127 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریمنابع انسانیهتلمزیت رقابتی پایداررویکرد قابلیتگرائی
-
6.
مؤلف : دبیری فرد، آریانا ؛ فردافشاری، امین الله ؛ داوری، کوروش ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 83 (جلد دهم) (25 صفحة - من 1735 إلی 1759 )
الکلمات المفتاحية:قانونیاخلاقیشیرازاقتصادیمسئولیت اجتماعیهتلتصویر شرکتاعتماد مشتریبشردوستانهزمان بحرانتصویرمسئولیت اجتماعی شرکتمشتریان
-
7.
مؤلف : مسعود، سیداحسان ؛ كاتب مسؤول : فیضی، محسن ؛
مجلة:باغ نظر»مرداد 1400 - شماره 98 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 83 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:کاشانهتلخانه های تاریخیسبک زندگی سنتیدرک گردشگرسبک زندگیخانههای تاریخی کاشانسنتیمعماریدرک
-
8.
مؤلف : سبک آرا، مجید ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (10 صفحة - من 603 إلی 612 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت بحرانکووید 19بهبودهتلرسانه های خبریاستراتژی ها
-
9.
كاتب مسؤول : قربان زاده، داود ؛ مؤلف : طالقانی، محمد ؛ راه حق، اتنا ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»تابستان 1400، دوره نوزدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 281 إلی 301 )
الکلمات المفتاحية:هتلفرهنگ احساسی مثبتکیفیت روابط کارکنانـ سازمانهواخواهی کارکنانارتباطات داخلی
-
10.
كاتب مسؤول : امینی کرج آباد، مهسا ؛ مؤلف : زحمتکش سردوراهی، مهدیه ؛ سیادتان، محمد ؛
مجلة:گردشگری و اوقات فراغت»بهار و تابستان 1400 - شماره 11 (12 صفحة - من 19 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریکیفیت خدماتهتلوفاداری مشتریان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (13 مقالة)
- ب (10 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- A (1 مقالة)
- B (1 مقالة)