مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت 2 |
مجلة پژوهش های ارتباطی 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 3 |
علوم اجتماعی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 4 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ملی 2 |
العلمية - البحثية 2 |
-
1.
مؤلف : شکرچی زاده، زهرا ؛ کوهی، نفیسه ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (12 صفحة - من 302 إلی 313 )
الکلمات المفتاحية:شکایتارزش برندشایعاتتنفر از برندناسازگاری نمادینناسازگاری ایدئولوژیک
-
2.
مؤلف : شکرچی زاده، زهرا ؛ کوهی، نفیسه ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (12 صفحة - من 308 إلی 319 )
الکلمات المفتاحية:شکایتارزش برندشایعاتتنفر از برندناسازگاری نمادینناسازگاری ایدئولوژیک
-
3.
مؤلف : رنجبریان، بهرام ؛ فتحی، سعید ؛ شکرچی زاده، زهرا ؛
مجلة:پژوهش های ارتباطی»زمستان 1391 - شماره 72 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 131 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:مدلکودکجذابیتتبلیغات تلویزیونیجاذبه های محصول
-
4.
مؤلف : رضایی دولت آبادی، حسین ؛ زینلی، زهرا ؛ شکرچی زاده، زهرا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1390، دوره جدید - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 9 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریمزیت رقابتیکاراییکیفیتهوشمندی رقابتیپاسخگویی به مشتریاطلاعاترقابتیایجاد مزیت رقابتیکسب مزیت رقابتیتجزیه و تحلیلسازمان