کلمة المفتاح ناسازگاری نمادین / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : تارات، الهه ؛ عسگرنژاد نوری، باقر ؛ مولا قلقاچی، مریم ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1402 - شماره 50 ISC (38 صفحة - من 73 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:صنعت خودروسازیتنفر از برندناسازگاری نمادینناسازگاری ایدئولوژیکتجربۀ منفی گذشته
-
2.
مؤلف : شکرچی زاده، زهرا ؛ کوهی، نفیسه ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (12 صفحة - من 302 إلی 313 )
الکلمات المفتاحية:شکایتارزش برندشایعاتتنفر از برندناسازگاری نمادینناسازگاری ایدئولوژیک
-
3.
مؤلف : شکرچی زاده، زهرا ؛ کوهی، نفیسه ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (12 صفحة - من 308 إلی 319 )
الکلمات المفتاحية:شکایتارزش برندشایعاتتنفر از برندناسازگاری نمادینناسازگاری ایدئولوژیک
-
4.
مؤلف : عبدالهی، محمدحسن ؛ ابوالحسینی، علی ؛ كاتب مسؤول : غلامی ترکسلویه، سجاد ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1399 - شماره 4 (20 صفحة - من 53 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:تجربه منفی گذشتهناسازگاری نمادینناسازگاری ایدئولوژیکتنفر از برند