مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة نوآوری های آموزشی 4 |
مجلة زن و مطالعات خانواده 1 |
مجلة اندیشه های نوین تربیتی 1 |
مجلة آموزش و ارزشیابی 1 |
مجلة پیک نور 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 6 |
علوم اجتماعی 1 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 8 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 4 |
ب 1 |
-
1.
مؤلف : استوار، نگار ؛
مجلة:زن و مطالعات خانواده»تابستان 1402 - شماره 60 التصنيف A (Azad University (24 صفحة - من 141 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:زناشوییفراتحلیلطرحوارههای ناسازگار اولیهروابط بین زوجیناختلافات زوجین
-
2.
مؤلف : استوار، نگار ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»تابستان 1402 - شماره 62 التصنيف B (Azad University/ISC (23 صفحة - من 132 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیفراتحلیلسبکهای یادگیریسبکاطلاعاتسبک یادگیریاندازه اثر
-
3.
مؤلف : استوار، نگار ؛ حسینی نسب، داوود ؛ لیوراجانی، شعله ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»بهار 1397 - شماره 65 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 25 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد خانوادهطرح واره های ناسازگار اولیهرفتارهای استرس زاتجزیهی تابع تشخیص
-
4.
مؤلف : مصر آبادی، جواد ؛ پیری، موسی ؛ استوار، نگار ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»زمستان 1392 - شماره 48 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 111 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت کلاسبی انضباطیاسترس شغلی معلمانرفتارهای استرس زا
-
5.
مؤلف : استوار، نگار ؛ غلام آزاد، سهیلا ؛ مصر آبادی، جواد ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»بهار 1391 - شماره 41 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 29 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:فراشناختپیشرفت تحصیلیآموزش مشارکتیتقسیم بندی به گروه های پیشرفتعاطفه تحصیلیفراشناختیدانشآموزانآموزشآزمونیادگیری درس ریاضینمراتیادگیری مشارکتیپژوهش
-
6.
مؤلف : استوار، نگار ؛
مجلة:پیک نور»بهار 1389 - شماره 29 (11 صفحة - من 100 إلی 110 )
-
7.
مؤلف : مصر آبادی، جواد ؛ استوار، نگار ؛
مجلة:اندیشه های نوین تربیتی»بهار 1388، دوره پنجم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 93 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیآموزش علومنقشه مفهومییادگیری معنیدارفیزیکروانشناسیدرس زیستشناسییاددهی
-
8.
مؤلف : مصر آبادی، جواد ؛ فتحی آذر، اسکندر ؛ استوار، نگار ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»پاییز 1384 - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 11 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیسازندهگرایینقشه مفهومییادگیری معنادارآزموندانشپژوهشمعلم