الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 16 |
اقتصاد 2 |
میان رشته ای 2 |
جغرافیا 1 |
تربیت بدنی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 22 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 11 |
ب 7 |
ج 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : بلوچی، حسین ؛ مؤلف : سیاه سرانی کجوری، محمد علی ؛
مجلة:مدیریت منابع انسانی پایدار»بهار و تابستان 1402، سال پنجم - شماره 8 التصنيف ب (Ministry of Science (19 صفحة - من 125 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیقصد توصیه کارفرماماندن با کارفرماجذابیت برند کارفرماکارکنانکارفرماهتلمدلکار
-
2.
كاتب مسؤول : دلبری، سید علی ؛ مؤلف : بلوچی، حسین ؛ اعلمی ابرده، آذر ؛
مجلة:تحقیقات اقتصاد کشاورزی»پاییز 1401 - شماره 55 التصنيف A (Azad University (17 صفحة - من 60 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:محصولات غذاییتوانمندی نوآوریتجربه بینالمللیمحرکههای عملکرد صادراتی
-
3.
كاتب مسؤول : بلوچی، حسین ؛ مؤلف : اقبال، مریم ؛ سمیع، سپیده ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»تابستان 1400 - شماره 6 (28 صفحة - من 99 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:عزت نفسعشق به برندحسادت به برندتعامل مشتریابراز وجود با برند (برندهای خود بیان)
-
4.
كاتب مسؤول : بلوچی، حسین ؛ مؤلف : نعمت الهی، مجید ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1400، دوره هشتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 105 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:قیمت منصفانهفرش دستبافتهوش فرهنگیپشیمانی خریدتعدیل گری
-
5.
كاتب مسؤول : بلوچی، حسین ؛ مؤلف : محمدی حسینی، سید احمد ؛
مجلة:مدیریت منابع انسانی پایدار»بهار و تابستان 1401، سال چهارم - شماره 6 التصنيف ب (Ministry of Science (19 صفحة - من 56 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:رهبریجو سازمانیاعتماد سازمانیهنجارهای ذهنی اشتراک دانشکارکناندانشاعتمادسازمانیاشتراکگذاری دانش
-
6.
مؤلف : بلوچی، حسین ؛ غریب، ایمان ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1400- شماره 106 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 103 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریانخدمات بانکیکسبوکار کوچک و متوسطتحلیل اهمیت عملکرد
-
7.
مؤلف : سنجری نادر، بهزاد ؛ بلوچی، حسین ؛ كاتب مسؤول : یاراحمدی، فتانه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 24 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد برندبشارت برندجامعه برند مبتنی بر شبکههای اجتماعی
-
8.
كاتب مسؤول : بهمنی، اکبر ؛ مؤلف : بلوچی، حسین ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 133 إلی 163 )
الکلمات المفتاحية:گوشیهای هوشمند بازار خاکسترینگرش نسبت به محصولات تقلبیریسک ادراک شدهمصرفبازار خاکسترینگرشتمایل به خریدمصرفکنندگان
-
9.
كاتب مسؤول : بلوچی، حسین ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1398 - شماره 6 التصنيف ج (Ministry of Science (23 صفحة - من 1 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:ملیگراییتمایل به خریدقومیتگراییکشور مبداتعصب مذهبیتصویر از کشورخصومت مصرفکنندهقومیتگرایی/ملیگرایی
-
10.
مؤلف : بلوچی، حسین ؛ بلوچی، حسین ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ فیض، داود ؛ حسنعلی پور، طهمورث ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 99 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:سنجشقابلیت بازاریابیتغییرات محیطیقابلیت پویاساختاردهی مجددقابلیت فنی