بهار و تابستان 1398 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : نجفی، فریبا ؛ ایراندوست، منصور ؛ سلطان پناه، هیرش ؛ شیخ احمدی، امیر ؛
(18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکدارینظریه داده بنیادمدیریت ارتباط با شرکاءفناوری مالی(فینتک)استارتاپ
-
مؤلف : الصبری، بشیر ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ مشبکی، اصغر ؛ احمدی، پرویز ؛
(20 صفحة - من 19 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریعملکرد بازاریابیفرهنگ.استراتژیهای ارتباط با مشتریکیفیت خدمات بانکداری الکترونیک
-
مؤلف : مظلومی، نادر ؛ ناطقی، علی اکبر ؛
(20 صفحة - من 39 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بیمهدادهبنیادریسک استراتژیکریسک مدیریت راهبردیریسک مدیریت استراتژیکمدلسازی معادلات ساختاری.
-
مؤلف : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ محمدی، اسفندیار ؛ همتی، امین ؛ رئوفی، مصطفی ؛
(20 صفحة - من 59 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریعملکرد بازاریابینوآوری بازاریابیحافظه بازاریابیشرکتهای بیمه.
-
مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛ شریفی، مهسا ؛
(20 صفحة - من 79 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:ریسک ادراک شدهرویکرد S O Rارزش ویژه نیروی فروششهرت نیروی فروش.
-
مؤلف : بلوچی، حسین ؛ بلوچی، حسین ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ فیض، داود ؛ حسنعلی پور، طهمورث ؛
(20 صفحة - من 99 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:سنجشقابلیت بازاریابیتغییرات محیطیقابلیت پویاساختاردهی مجددقابلیت فنی
-
مؤلف : حقیقی کفاش، مهدی ؛ مظلومی، نادر ؛ خلیل نژاد، شهرام ؛ مشفق، مهدی ؛
(14 صفحة - من 119 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:صنعت نرمافزارشراکت استراتژیککسب و کارهای کوچک و متوسطتحلیل دلفی.
-
مؤلف : پورسعید، محمدمهدی ؛ سلطانینژاد، نیما ؛ رشید، علیاصغر ؛
(14 صفحة - من 133 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادریسک ادراک شدهقصدخریدعناصر محیطی فروشگاه آنلاینمدل SOR
-
مؤلف : جلیلیان، نگار ؛ رنجیرچی، سیدمحمود ؛ ناصرصدرآبادی، علیرضا ؛ اصغرپور ماسوله، احمدرضا ؛
(20 صفحة - من 147 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:بانک تجارتروش طراحی آزمایشهای تاگوچیمدلسازی عامل محوربرنامه ارتباطات یکپارچه بازاریابی
-
مؤلف : رمضانیان، محمدرحیم ؛ یاکیده، کیخسرو ؛ تفقدی، حمیدرضا ؛
(14 صفحة - من 167 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:رقابتبازارارزشمشتریجایگاه سازمان در بازار رقابتی
-
مؤلف : اسماعیلپور، مجید ؛ حمیدیان پور، فخریه ؛ محمدی، زهرا ؛
(18 صفحة - من 181 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد بازاربازارمحوریاثربخشی بازاریابیقابلیت بازاریابیکارآفرینیمحوری
-
مؤلف : رحمان سرشت، حسین ؛ رحیمیان، مهرنوش ؛
(18 صفحة - من 199 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداری ایرانتحلیل محتوای کیفیهمآفرینی ارزش سازمانیهمآفرینی ارزش راهبردیهمآفرینی ارزش مشتری