مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 2 |
مجلة مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند 1 |
مجلة بررسی های بازرگانی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 4 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 4 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 2 |
العلمية - النشرية 1 |
-
1.
مؤلف : حمیدیان پور، فخریه ؛ پوردهقان، عادل ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1394 - شماره 70 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 56 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیکیفیت ادراک شدهتصویر برندوفاداری به برندارزش ویژه برند
-
2.
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ پوردهقان، عادل ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 17 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادوفاداری به برندرﺿﺎﻳﺖTrustپيشبردصنعت تلفن همراهPromotion
-
3.
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ مصلح، عبدالمجید ؛ پوردهقان، عادل ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1393 ، سال چهارم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:عوامل فردیمدل معادلات ساختاریتبلیغات موبایلینگرش نسبت به تبلیغات موبایلیارتباطاتتلفنهمراهکاربراطلاعات
-
4.
مؤلف : مصلح، عبدالمجید ؛ پوردهقان، عادل ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1392 - شماره 4 (28 صفحة - من 37 إلی 64 )