کلمة المفتاح کیفیت ادراک شده / (80 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سوهانی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1402 - شماره 43 (18 صفحة - من 437 إلی 454 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهوفاداری به برندمشتریشناسائیمحصولوفاداریمشتریاناولویترضایت
-
2.
مؤلف : سوهانی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»بهار 1402، دوره نهم - شماره 30 (13 صفحة - من 39 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهوفاداری به برند
-
3.
مؤلف : مشایخی، مرجان ؛ كاتب مسؤول : نوری، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»پاییز 1401 - شماره 20 (12 صفحة - من 1 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریرفتار مصرف کنندهکیفیت ادراک شدهشوک فرهنگی
-
4.
مؤلف : احمدپورمیر، مسعود ؛ كاتب مسؤول : نوری، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»پاییز 1401 - شماره 20 (14 صفحة - من 27 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگتوسعه گردشگریرضایت گردشگرانکیفیت ادراک شدهویژگی های گردشگری فرهنگی
-
5.
كاتب مسؤول : آندرواژ، دکتر لیلا ؛ مؤلف : آلبو نعیمی، دکتر ابراهیم ؛ افشاری، حسن ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (4 صفحة - من 196 إلی 199 )
الکلمات المفتاحية:نگرش برنداخلاقیات کسب و کارکیفیت ادراک شده.مسئولیت اجتماعی شرکت
-
6.
مؤلف : صدری زاده، سروش ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 2 (19 صفحة - من 19 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهوفاداری به برنداطمینان به برندرضایت ادراک شدهفروشگاههای زنجیرهای رفاهمشتریوابستگی عاطفیوفاداریمشتریاناعتمادرابطهمحصولاترضایت مشتری
-
7.
مؤلف : کاظمی حاجی، رضا ؛ رحیمی زاده، میثم ؛ كاتب مسؤول : منظمی، امیر حسین ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1401 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 149 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریکیفیت ادراکشدهآگاهی از برندتداعی برند
-
8.
كاتب مسؤول : محمدی، سردار ؛ مؤلف : قبادی، ایوب ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 92 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:تماشاگران فوتبالکیفیت ادراک شدههیجانات مثبت و منفیحضور مجددرضایت از رویدادتماشاگرانتماهیجاناتفوتبالرضایتکیفیتتیمهواداران
-
9.
مؤلف : غضنفری، امیرشایان ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ كاتب مسؤول : سقایی، عباس ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 52 التصنيف B (Azad University (22 صفحة - من 288 إلی 309 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیکیفیت ادراک شدهارزش برندمحتواهای تولیدی شرکتمحتواهای تولیدی کاربرانکاربرانشبکه اجتماعی اینستاگرام
-
10.
مؤلف : جابری، اکبر ؛ مرادی، مهدی ؛ قهرمان تبریزی، کوروش ؛ كاتب مسؤول : سررشته داری، محمد ؛
مجلة:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»زمستان 1400 - شماره 54 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 231 إلی 245 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندهوادارانکیفیت ادراکشدهوفاداری به برند و لیگ برترتصویروفاداری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (18 مقالة)
- ب (13 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- علمی-ترویجی (3 مقالة)
- A (2 مقالة)
- B (2 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)