الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 10 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 8 |
علوم اجتماعی 3 |
میان رشته ای 3 |
ادیان، مذاهب و عرفان 2 |
حوزه سلامت 2 |
اخلاق 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 29 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 15 |
العلمية - البحثية 4 |
ج 3 |
الف 1 |
-
1.
مؤلف : شیردل شرقی، محمدعلی ؛ كاتب مسؤول : رجوعی، مرتضی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1402 - شماره 48 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 1 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:خلاقیترضایت شغلیشبکهسازیعملکرد فروشبیمۀ کوثر
-
2.
مؤلف : نظام پور، مینا ؛ جعفری تیتکانلو، سعید ؛ كاتب مسؤول : رجوعی، مرتضی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1400- شماره 111 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 45 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:ارزش مورد انتظارالگوریتم DBSCANبخشبندی بازار
-
3.
كاتب مسؤول : رجوعی، مرتضی ؛ مؤلف : غیور باغبانی، سید مرتضی ؛ صنعتی حجار، مصطفی ؛
مجلة:مدیریت فردا»تابستان 1400 - شماره 67 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 3 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:ساختار سازمانیمسجدکارکردهای مسجد
-
4.
مؤلف : فلاح تفتی، نازنین ؛ غیور باغبانی، سید مرتضی ؛ كاتب مسؤول : رجوعی، مرتضی ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1400، شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 173 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:هنجارهای ذهنیسهولت ادراک شدهتمایل به اشتراک گذاری دانشمزیت های کاربردیاعتقاد به یکپارچگی
-
5.
مؤلف : رجوعی، مرتضی ؛ غیور باغبانی، سید مرتضی ؛ كاتب مسؤول : سبحانی، احسان ؛
مجلة:نوآوری و ارزش آفرینی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 21 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:توسعه محصول جدیدموفقیت محصول جدیدنمونه سازیسرعت انتشار اطلاعاتدخالت مشتری
-
6.
كاتب مسؤول : غیور، سید مرتضی ؛ مؤلف : رجوعی، مرتضی ؛ خوش اندام، عارف ؛ پورنگ، علی ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 216 إلی 234 )
الکلمات المفتاحية:احساساتنگرششبکههای اجتماعیهیجانات مثبت و منفیتبلیغات مبتنی بر تلفن همراه
-
7.
كاتب مسؤول : رجوعی، مرتضی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 87 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:حاکمیت شرکتیاعتماد مبتنی بر شناختعملکرد برنداعتماد مبتنی بر دانشاعتماد مبتنی بر عقلانیت
-
8.
كاتب مسؤول : رجوعی، مرتضی ؛ مؤلف : نخعی مقدم، زهره ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1399، دوره جدید - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 110 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:ریسک اجتماعیتبلیغات کلامیکانالهای ارتباطیسرعت انتشار اطلاعاتخود ابرازی برنداطلاعاتمشتریان
-
9.
مؤلف : پورنگ، علی ؛ رجوعی، مرتضی ؛ بهبودی، امید ؛ كاتب مسؤول : غیور باغبانی، سید مرتضی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1399 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 225 إلی 254 )
الکلمات المفتاحية:تئوری دادهبنیادبرند مقصد گردشگری مذهبی تعامل معنویت و تجاریسازیتجاریسازیهـاشهر مشهدگردشـگری مـذهبیگردشـگریکدگذاری
-
10.
مؤلف : رجوعی، مرتضی ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»بهار 1399 - شماره 137 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 68 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد مالیصنعت بیمه ایرانعملکرد غیرمالیبازارگرایی راهبردیبازارگراییبازارکارکنانمشتریانپژوهش