کلمة المفتاح عملکرد برند / (61 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مودتی، محمد ؛ بهپور، الهام ؛ كاتب مسؤول : بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (17 صفحة - من 109 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:برند محوریهواداران برندعملکرد برند
-
2.
مؤلف : میرزائی راد، علی ؛ همایونی راد، محمدحسین ؛ باباجانی محمدی، سعیده ؛
مجلة:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»پاییز 1401،سال دوم - شماره 6 (12 صفحة - من 54 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد برندنوگرایی مصرف کنندهتعامل مشتریانبرندهای انلاینتعامل با برند آنلاین
-
3.
مؤلف : امامی، مرتضی ؛ زرگر، سید محمد ؛ كاتب مسؤول : وکیل الرعایا، یونس ؛
مجلة:اقتصاد و مدیریت شهری»تابستان 1401 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 115 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد برندمیک مکجهت گیری کارآفرینانهمناب انساانیشارکت هاا ی کوچاک و متوساطرویکارد سااختار ی تفسیری
-
4.
مؤلف : رضایی شاندیز، روحالله ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ سنگ سفیدی، نگار ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»بهار 1401 - شماره 1 (22 صفحة - من 142 إلی 163 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندعملکرد برندارزش درک شدههتل های استان اردبیلاخلاقهوش معنویکارکنانهتلحرفهای
-
5.
كاتب مسؤول : قايدامینی هارونی، عباس ؛ مؤلف : صادقی ده چشمه، مهرداد ؛ کورنگ بهشتی، سیامک ؛ ماهرانی برزانی، مجید ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 54 التصنيف A+ (Azad University (25 صفحة - من 151 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری به برندارزش ویژه برندعملکرد برنداعتماد به برندرفتار خرید مصرفکننده
-
6.
مؤلف : شاهینی، وحید ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (10 صفحة - من 786 إلی 795 )
الکلمات المفتاحية:ﮔﺮاﯾﺶ ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر ﺑﺎﻧﮏ ﻣﻠﺖ.
-
7.
مؤلف : رضوانی، آرمین ؛ دکامینی، فاطمه ؛ صلواتچی، ندا ؛
مجلة:منابع و سرمایه انسانی»زمستان 1400 - شماره 2 (21 صفحة - من 119 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:ابعاد برندنوآوری سازمانیبازاریابی شبکهایآگاهی از برندعملکرد برند
-
8.
مؤلف : کلدانی، سمانه ؛ قائدامینیهارونی، عباس ؛ صادقی ده چشمه، مهرداد ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»زمستان 1400 - شماره 8 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 143 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندآگاهی از برندعملکرد برندشهرت برندامضای برند
-
9.
مؤلف : اوقانیان، مجید ؛ اسدی، مهدی ؛ اشتر، مریم ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (19 صفحة - من 700 إلی 718 )
الکلمات المفتاحية:شهرت برند عملکرد برند لوگوی برند هتلهای 5 ستاره
-
10.
مؤلف : پورنگ، علی ؛ گلین سیدی، سیده ستایش ؛ كاتب مسؤول : بهبودی، امید ؛
مجلة:گردشگری و اوقات فراغت»پاییز و زمستان 1400 - شماره 12 (21 صفحة - من 53 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد برندنگرش برندارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کنندهتصمیم گردشگرانگردشگری لوکس
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (17 مقالة)
- علمی-پژوهشی (11 مقالة)
- د (3 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- A (1 مقالة)