الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 13 |
علوم اجتماعی 8 |
میان رشته ای 3 |
علوم تربیتی 1 |
اخلاق 1 |
جغرافیا 1 |
علوم سیاسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 28 |
-
1.
مؤلف : عزیزی نیا، مریم ؛ صادقی، مهرداد ؛ كاتب مسؤول : ابراهیم زاده، رضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1402 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science (27 صفحة - من 125 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتشخصی سازیتبلیغات شخصی سازی شده
-
2.
مؤلف : دهقانی، زلیخا ؛ صادقی، مهرداد ؛ هادی پیکانی، مهربان ؛ كاتب مسؤول : ابراهیم زاده، رضا ؛
مجلة:رسانه»زمستان 1402 - شماره 133 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 55 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:شبکه اجتماعیاثربخشی تبلیغاتتبلیغات بومی شدهمحیط رسانه
-
3.
مؤلف : قدرتی، مصطفی ؛ ابراهیمزاده، رضا ؛ كاتب مسؤول : هادی پیکانی، مهربان ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»پاییز 1402-شماره 11 التصنيف B (Azad University (24 صفحة - من 97 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دولتیتحلیل گفتمانتوسعه گردشگری
-
4.
مؤلف : هاشمی فشارکی، دیبا ؛ اعتباریان، اکبر ؛ قیتانی، البرز ؛ كاتب مسؤول : ابراهیم زاده، رضا ؛
مجلة:مدیریت فرهنگی»پاییز 1402 - شماره 61 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 39 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات فرهنگیتبلیغات محیطیاثربخشی تبلیغات
-
5.
كاتب مسؤول : گلستانی زاده، محبوبه ؛ مؤلف : اعتباریان، اکبر ؛ نقش، امیررضا ؛ ابراهیم زاده، رضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»بهار 1402 - شماره 68 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (44 صفحة - من 236 إلی 279 )
الکلمات المفتاحية:بلوغهوش تجاریکسبوکار الکترونیکیشرکتهای ارائهدهنده خدمات اینترنتی
-
6.
مؤلف : هاشمی فشارکی، دیبا ؛ ابراهیم زاده، رضا ؛ اعتباریان، اکبر ؛ قیتانی، البرز ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»دی 1401 - شماره 26 ISC (23 صفحة - من 338 إلی 360 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات محیطیتبلیغات محیطی فرهنگی و اجتماعیاثربخشی تبلیغات محیطیتبلیغاتاطلاعاتاجتماعیجاذبهفرهنگی
-
7.
مؤلف : رحیم زاده هلق، سام ؛ قیتانی، البرز ؛ اعتباریان، اکبر ؛ كاتب مسؤول : ابراهیم زاده، رضا ؛
مجلة:زن و مطالعات خانواده»زمستان 1401 - شماره 58 التصنيف A (Azad University (29 صفحة - من 107 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیروش تحقیق آمیختهنظریه داده بنیادرفتار خرید بانواناطلاعاتکاربرانرفتار خریدکدگذاریتجارت اجتماعی
-
8.
مؤلف : عزیزی نیا، مریم ؛ صادقی، مهرداد ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمزاده، رضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1400 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 174 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمدل مفهومیتبلیغات شخصی سازی شدهاطلاعاتفراترکیبتبلیغات شخصیسازیتبلیغات شخصیپژوهش
-
9.
مؤلف : خسروشاهی، مهدی ؛ ابراهیم زاده، رضا ؛ كاتب مسؤول : تقی پور، فايزه ؛
مجلة:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»پاییز 1400 - شماره 13 التصنيف ب (Ministry of Science (28 صفحة - من 39 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:ایرانحقوق شهروندیروزنامه نگاری شهروندینظریۀ داده بنیاد
-
10.
مؤلف : نصوحی، مرتضی ؛ هادی پیکانی، مهربان ؛ ابراهیم زاده، رضا ؛ كاتب مسؤول : اعتباریان، اکبر ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت دولتی»تابستان 1400 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 15 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:مشارکتهمکاریدولت بازمدل خط مشی گذاری بازشفافیتاطلاعاتخط مشیگذاریسیاستگذاری